Widok

Praca po studiach-z ogłoszenia czy po znajomości?

Rodzina i dziecko Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Hej!

Jestem młodą mamą, jeszcze na studiach. Zostało mi pół roku i oczywiste jest, że już wertuję ogłoszenia.

Niestety nie mam doświadczenia (oprócz pseudopraktyk), a w wielu przypadkach takiego oczekują.

Nurtuje mnie jedno czy w dzisiejszych czasach można jeszcze znaleźć pracę z ogłoszenia czy już przede wszystkim po znajomości.

Może napiszecie mi kilka wskazówek jak poszukiwać.
Studiuję dziennie i chyba nie mam jeszcze po co wysyłać aplikacji, bo jeszcze zostało pół roku zajęć, czy może warto już powysyłać?

Będę wdzięczna za każdą radę:)

Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja na Twoim miejscu powysyłałabym już CV i list motywacyjny do firm w których ewentualnie chciałabyś pracować. Zaznacz kiedy kończysz studia i od kiedy możesz podjąć pracę. Firmy zbierają CV i jak potrzebują nowego pracownika to wybierają z takiej bazy danych. Powodzenia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardzo dobra rada powyżej. Jeżeli chodzi o mnie, to praca w sumie z ogłoszenia. W ogóle pracę zaczynałam jeszcze jako studentka, więc po studiach miałam już pewne doświadczenie zawodowe.
"rz" - to długa historia

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a jakie studia konczysz?
ja prace (a to juz 3 firma w ktorej pracuje) zawsze znajdowalam przez ogloszenia, maz tak samo, co prawda oboje zaczelismy prace na studiach(dziennych).

a ostatni semestr studiow to zazwyczaj tylko pisanie pracy i to zupelnie nie koliduje z praca...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kończę studia filologiczne (rusycystyka) więc mam ograniczone pole manewru. Jednak od października rozpoczynam studia podyplomowe.

Ostatni semestr to pisanie pracy-owszem-dlatego napisałam że zostało mi pół roku (mam zamiar bronic się te pół roku szybicej, oficjalnie został jeszcze rok).



dzięki za rady:)