Widok
Prace nad wzmożonym ruchem na Karczemkach
Witam!
Jest oficjalne potwierdzenie, ze ulice:
Św. Alberta, Inżynierska, Szafranowa, Jaśminowy Stok (odcinek od Azaliowej do Lubczykowej) oraz Lubczykowa otrzymają budżet na spowolnienie ruchu tranzytowego kierującego się na Budowlanych oraz na Banino.
Będę walczyć, aby było to skuteczne rozwiązanie problemu, dlatego zainteresowanych proszę o pomysły co zrobić w ich oczach, aby efektywnie spowolnić ruch do 30/h i wyeliminować pojazdy ciężkie ze skracania naszymi ulicami. Pomysły są bardzo mile widziane- potrzebuje ich do końca listopada! Dzięki i Pozdr.
Jest oficjalne potwierdzenie, ze ulice:
Św. Alberta, Inżynierska, Szafranowa, Jaśminowy Stok (odcinek od Azaliowej do Lubczykowej) oraz Lubczykowa otrzymają budżet na spowolnienie ruchu tranzytowego kierującego się na Budowlanych oraz na Banino.
Będę walczyć, aby było to skuteczne rozwiązanie problemu, dlatego zainteresowanych proszę o pomysły co zrobić w ich oczach, aby efektywnie spowolnić ruch do 30/h i wyeliminować pojazdy ciężkie ze skracania naszymi ulicami. Pomysły są bardzo mile widziane- potrzebuje ich do końca listopada! Dzięki i Pozdr.
Jak chcesz mieć prywatną drogę to se kup. Najlepiej sie wyprowadź gdzieś dalej na wieś, tam gdzie jest spokojniejszy ruch. Na tej wsi jest taki ruch jak widać i jak co przeszkadza to droga wolna.
Taki janusz jak ty, gdyby mógł, najchetniej poogradzał by wszystko płotem i ponastawiał wszedzie szlabanów.
Taki janusz jak ty, gdyby mógł, najchetniej poogradzał by wszystko płotem i ponastawiał wszedzie szlabanów.
Pomysł nr 1: rondo na skrzyżowaniu ul. Azaliowa i Jaśminowy Stok + przejścia dla pieszych
Pomysł nr 2: rondo na skrzyżowaniu ul. Azaliowa i Inżynierska + przejścia dla pieszych
Pomysł nr 3: lustro dla kierowców na skręcie z Lubczykowej w Jaśminowy Stok bo jest fatalna widoczność
Pomysł nr 4: dodatkowe znaki przypominające o ograniczeniu prędkości do 30 km bo informacja na wjeździe do strefy to trochę mało
Pomysł nr 2: rondo na skrzyżowaniu ul. Azaliowa i Inżynierska + przejścia dla pieszych
Pomysł nr 3: lustro dla kierowców na skręcie z Lubczykowej w Jaśminowy Stok bo jest fatalna widoczność
Pomysł nr 4: dodatkowe znaki przypominające o ograniczeniu prędkości do 30 km bo informacja na wjeździe do strefy to trochę mało
Akurat uważam, ze BP bardzo mądrze zrobiło!
Polacy się rzucili na skrót, jeździli jak nienormalni Wiec BP to ukróciło. Mieli racje. Są zasady ruchu, ktorych trzeba ich przestrzegać- tak to działa. Burzą się tylko Ci, co chcą jeździć jakbym nic i nikogo wokół nich nie było. Ale nie, tak nie jest, Wiec propoponuje się obudzić, bo rozwiązania pojawią się czy tego chcesz czy nie. Proponuje przestrzegać prawa ruchu drogowego, wtedy będzie Ci się lepiej żyło i nie będziesz się tak strofował. Szkoda życia!
Polacy się rzucili na skrót, jeździli jak nienormalni Wiec BP to ukróciło. Mieli racje. Są zasady ruchu, ktorych trzeba ich przestrzegać- tak to działa. Burzą się tylko Ci, co chcą jeździć jakbym nic i nikogo wokół nich nie było. Ale nie, tak nie jest, Wiec propoponuje się obudzić, bo rozwiązania pojawią się czy tego chcesz czy nie. Proponuje przestrzegać prawa ruchu drogowego, wtedy będzie Ci się lepiej żyło i nie będziesz się tak strofował. Szkoda życia!
teraz to gruszki po obiedzie bo szkoła stoi jak stoi, dwupasmowa Kartuska bedzie nie wiadomo kiedy a ruch na osiedlu trzeba uspokoić bo zrobiło się niebezpiecznie; zamiast garbów, które denerwuja kierowcow mniejszych aut a duze nic sobie z nich nie robia proponuje szykany na: Lubczykowej, odcinku miedzy Jasminowym Stokiem a Inzynierska oraz Sw. Brata Alberta, wg mnie mozna by było tez pomyslec o zwezeniu odcinka od Jasminowego Stoku do Inzynierskiej a uzyskane miejsce wykorzystac na scieżke rowerowa by dzieci mogly bezpiecznie dojechac do szkoły, sciezka docelowo powinna byc rozbudowana az na Kokoszki
Przy netto powinien stać znak D40- co oznacza że wiezdzasz na drogę osiedlowa gdzie pieszy ma pierwszeństwo na całym teranie ...
Znak powinien być do ronda SW Alberta ...
2- w UK aby ograniczyć ruch duzych pojazdów często są postawione słupki tak do wysokości 120-150 cm ograniczające szerokość pojazdow do 6,6 stóp czyli do 198 cm
3- słupki na chodnikach na całej długości od kalinowej do ronda SW Alberta
Znak powinien być do ronda SW Alberta ...
2- w UK aby ograniczyć ruch duzych pojazdów często są postawione słupki tak do wysokości 120-150 cm ograniczające szerokość pojazdow do 6,6 stóp czyli do 198 cm
3- słupki na chodnikach na całej długości od kalinowej do ronda SW Alberta
Nie rozumiem dlaczego od razu zakładasz, że nie przestrzegam przepisów.
Otóż mi do ostrożnej i przepisowej jazdy wystarczy fakt, że są skrzyżowania równorzędne, szkoła, duży ruch. Podjeżdżając do skrzyżowania równorzędnego trzeba zwolnić prawie do zera żeby upewnić się czy nic nie wyjedzie z prawej - więc po co jeszcze te garby?
Denerwuje mnie robienie z drogi toru przeszkód tylko dlatego, że paru debili śmiga nie patrząc na nic , a większość kierowców jeżdżących normalnie i ostrożnie musi na garbach niszczyć zawieszenie. BP zrobiło garby zapewne dlatego, że wyżej wymienieni debile śmigają skrótem zamiast przejechać powoli, ale cała normalna reszta , włącznie z tankującymi musi po tych garbach jeździć. A wszystko to jest skutkiem bezsensownego zlikwidowania zielonej strzałki na prawoskręcie, gdzie zapewne ci sami debile nie zwalniali/sprawdzali czy nic ścieżką nie jedzie i spowodowali kilka kolizji z rowerami - i jak zwykle całe osiedle straciło strzałkę.
Moje rozwiązanie - pomiar prędkości w newralgicznych miejscach i czerwone światło w przypadku przekroczenia prędkości - tak jak na kartuskiej koło starej szkoły.
Otóż mi do ostrożnej i przepisowej jazdy wystarczy fakt, że są skrzyżowania równorzędne, szkoła, duży ruch. Podjeżdżając do skrzyżowania równorzędnego trzeba zwolnić prawie do zera żeby upewnić się czy nic nie wyjedzie z prawej - więc po co jeszcze te garby?
Denerwuje mnie robienie z drogi toru przeszkód tylko dlatego, że paru debili śmiga nie patrząc na nic , a większość kierowców jeżdżących normalnie i ostrożnie musi na garbach niszczyć zawieszenie. BP zrobiło garby zapewne dlatego, że wyżej wymienieni debile śmigają skrótem zamiast przejechać powoli, ale cała normalna reszta , włącznie z tankującymi musi po tych garbach jeździć. A wszystko to jest skutkiem bezsensownego zlikwidowania zielonej strzałki na prawoskręcie, gdzie zapewne ci sami debile nie zwalniali/sprawdzali czy nic ścieżką nie jedzie i spowodowali kilka kolizji z rowerami - i jak zwykle całe osiedle straciło strzałkę.
Moje rozwiązanie - pomiar prędkości w newralgicznych miejscach i czerwone światło w przypadku przekroczenia prędkości - tak jak na kartuskiej koło starej szkoły.