Widok

Prace nad wzmożonym ruchem na Karczemkach

Karczemki Temat dostępny też na forum:
Witam!

Jest oficjalne potwierdzenie, ze ulice:
Św. Alberta, Inżynierska, Szafranowa, Jaśminowy Stok (odcinek od Azaliowej do Lubczykowej) oraz Lubczykowa otrzymają budżet na spowolnienie ruchu tranzytowego kierującego się na Budowlanych oraz na Banino.
Będę walczyć, aby było to skuteczne rozwiązanie problemu, dlatego zainteresowanych proszę o pomysły co zrobić w ich oczach, aby efektywnie spowolnić ruch do 30/h i wyeliminować pojazdy ciężkie ze skracania naszymi ulicami. Pomysły są bardzo mile widziane- potrzebuje ich do końca listopada! Dzięki i Pozdr.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4
Jak chcesz mieć prywatną drogę to se kup. Najlepiej sie wyprowadź gdzieś dalej na wieś, tam gdzie jest spokojniejszy ruch. Na tej wsi jest taki ruch jak widać i jak co przeszkadza to droga wolna.
Taki janusz jak ty, gdyby mógł, najchetniej poogradzał by wszystko płotem i ponastawiał wszedzie szlabanów.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 16
Nie masz co robić tylko siedzieć w oknie i liczyć przejezdzające samochody ? Moze czas pojsc do przychodni.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5
Drogi Anonimie, nie chodzi o natężenie ruchu, ale o przestrzeganie zasad ruchu drogowego.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 3

Dorobić jeszcze z 50 garbów takich jak na stacji bp i od razu wybudować warsztat oferujący bezpłatne naprawy zawieszenia dla wszystkich mieszkańców osiedla . Warsztat sponsorowany będzie przez pomysłodawców zwalniania ruchu . Brak darmowych napraw dla ludzi spoza osiedla ograniczy ruch .
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 4

Pomysł nr 1: rondo na skrzyżowaniu ul. Azaliowa i Jaśminowy Stok + przejścia dla pieszych
Pomysł nr 2: rondo na skrzyżowaniu ul. Azaliowa i Inżynierska + przejścia dla pieszych
Pomysł nr 3: lustro dla kierowców na skręcie z Lubczykowej w Jaśminowy Stok bo jest fatalna widoczność
Pomysł nr 4: dodatkowe znaki przypominające o ograniczeniu prędkości do 30 km bo informacja na wjeździe do strefy to trochę mało
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Akurat uważam, ze BP bardzo mądrze zrobiło!
Polacy się rzucili na skrót, jeździli jak nienormalni Wiec BP to ukróciło. Mieli racje. Są zasady ruchu, ktorych trzeba ich przestrzegać- tak to działa. Burzą się tylko Ci, co chcą jeździć jakbym nic i nikogo wokół nich nie było. Ale nie, tak nie jest, Wiec propoponuje się obudzić, bo rozwiązania pojawią się czy tego chcesz czy nie. Proponuje przestrzegać prawa ruchu drogowego, wtedy będzie Ci się lepiej żyło i nie będziesz się tak strofował. Szkoda życia!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4

przede wszystkim zlikwidować skrzyżowania równorzędne, jest to bardzo duże zagrożenie, namalować pasy a później myśleć o przebudowach skrzyżowań.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 5

do czasu kiedy kartuska nie będzie miała dwóch pasów do leźna albo i dalej, to przez osiedle i tak będą jeździć na skróty,
Gdyby wejście i parking szkoły były od strony netto, ruch też byłby mniejszy, ale za to możemy tylko naszym planistom podziękować
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2

100% racji!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
Takich anonimow nie chcemy:)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

teraz to gruszki po obiedzie bo szkoła stoi jak stoi, dwupasmowa Kartuska bedzie nie wiadomo kiedy a ruch na osiedlu trzeba uspokoić bo zrobiło się niebezpiecznie; zamiast garbów, które denerwuja kierowcow mniejszych aut a duze nic sobie z nich nie robia proponuje szykany na: Lubczykowej, odcinku miedzy Jasminowym Stokiem a Inzynierska oraz Sw. Brata Alberta, wg mnie mozna by było tez pomyslec o zwezeniu odcinka od Jasminowego Stoku do Inzynierskiej a uzyskane miejsce wykorzystac na scieżke rowerowa by dzieci mogly bezpiecznie dojechac do szkoły, sciezka docelowo powinna byc rozbudowana az na Kokoszki
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 4

Pasy pasy pasy i garby to zawsze działało lub takie przewężenia jak na Kiełpinie Górnym:) ale na pewno cokolwiek trzeba zdobić bo to jest jakieś poranne szaleństwo co teraz się dzieje. Potem spokój aż do 15 stej. I znowu strach przejść. A chodników mało. No i parkometry na Azaliowej:)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4

parkometry to wg mnie przesada, ale cos z tym parkowaniem trzeba zrobić bo w godzinach szczytu od Jaśminowego Stoku do szkoły nie da się normalnie przejść, chodniki tak pozastawiane, ze nie dość, że piesi mają problem to również autom na tym odcinku czasami ciężko się minąć
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

O wiem słupki wzdłuż chodników
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4

skrzyżowanie Azaliowej i Kalinowej - tu też potrzebne są przejścia dla pieszych; należałoby też wyznaczyć drogę z pierszeństwem przejazdu i na podporządkowanych wstawić znaki "ustąp pierszeństwa przejazdu"
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

Przy netto powinien stać znak D40- co oznacza że wiezdzasz na drogę osiedlowa gdzie pieszy ma pierwszeństwo na całym teranie ...
Znak powinien być do ronda SW Alberta ...
2- w UK aby ograniczyć ruch duzych pojazdów często są postawione słupki tak do wysokości 120-150 cm ograniczające szerokość pojazdow do 6,6 stóp czyli do 198 cm
3- słupki na chodnikach na całej długości od kalinowej do ronda SW Alberta
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 6

Proponuje doczytac, co jeszcze oznacza D40. Zwlaszcza w kwestii parkowania.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie rozumiem dlaczego od razu zakładasz, że nie przestrzegam przepisów.
Otóż mi do ostrożnej i przepisowej jazdy wystarczy fakt, że są skrzyżowania równorzędne, szkoła, duży ruch. Podjeżdżając do skrzyżowania równorzędnego trzeba zwolnić prawie do zera żeby upewnić się czy nic nie wyjedzie z prawej - więc po co jeszcze te garby?
Denerwuje mnie robienie z drogi toru przeszkód tylko dlatego, że paru debili śmiga nie patrząc na nic , a większość kierowców jeżdżących normalnie i ostrożnie musi na garbach niszczyć zawieszenie. BP zrobiło garby zapewne dlatego, że wyżej wymienieni debile śmigają skrótem zamiast przejechać powoli, ale cała normalna reszta , włącznie z tankującymi musi po tych garbach jeździć. A wszystko to jest skutkiem bezsensownego zlikwidowania zielonej strzałki na prawoskręcie, gdzie zapewne ci sami debile nie zwalniali/sprawdzali czy nic ścieżką nie jedzie i spowodowali kilka kolizji z rowerami - i jak zwykle całe osiedle straciło strzałkę.
Moje rozwiązanie - pomiar prędkości w newralgicznych miejscach i czerwone światło w przypadku przekroczenia prędkości - tak jak na kartuskiej koło starej szkoły.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4

No i do tego d-40 koniecznie na stałe straż miejska żeby egzekwować. W przeciwnym razie można sobie zakazywać A i tak nikt nie będzie respektować znaków. Także stałe elementy blokujące typu garby i słupki lepiej przemawiają do kierowców:)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry