Widok
Prawie robi wielką różnicę...
Zaczęło się wręcz fantastycznie, Panie bardzo sprawnie, profesjonalnie i przede wszystkim miło obsługują, ma się poczucie bycia ważnym klientem, a nie jednym z wielu, a czas oczekiwania na montaż był znośny i wyniósł ok. miesiąca. Warto dodać, że montażysta pan Robert z kolegą to super fachowcy, im należy się 6!
Jednak po montażu okazało się, że drzwi wewnętrzne nie mają otworów na zawiasy (gdzie kontrola jakościowa w fabryce Pol-Skone?). I niestety od tego momentu nie było już tak pięknie, reklamacja ciągnęła się, a w efekcie przez 4 tygodnie nie mieliśmy drzwi do łazienki (dobrze, że mieszkamy tylko we dwójkę...). Panie - Beata i Magda - zapewne odpiszą tu pod spodem, że ze swojej strony zrobiły wszystko, co było w ich mocy, jednakże w nas zostało zupełnie niepotrzebne wrażenie, że kiedy pojawił się problem, Panie nie umiały stanąć na wysokości zadania i że to jednak nie był autentyczny profesjonalizm w obsłudze, a tylko dobre 'bajerowanie klienta'... Pozostaje nam życzyć, żeby Wasze drzwi przyszły z fabryki bez żadnych usterek.
Jednak po montażu okazało się, że drzwi wewnętrzne nie mają otworów na zawiasy (gdzie kontrola jakościowa w fabryce Pol-Skone?). I niestety od tego momentu nie było już tak pięknie, reklamacja ciągnęła się, a w efekcie przez 4 tygodnie nie mieliśmy drzwi do łazienki (dobrze, że mieszkamy tylko we dwójkę...). Panie - Beata i Magda - zapewne odpiszą tu pod spodem, że ze swojej strony zrobiły wszystko, co było w ich mocy, jednakże w nas zostało zupełnie niepotrzebne wrażenie, że kiedy pojawił się problem, Panie nie umiały stanąć na wysokości zadania i że to jednak nie był autentyczny profesjonalizm w obsłudze, a tylko dobre 'bajerowanie klienta'... Pozostaje nam życzyć, żeby Wasze drzwi przyszły z fabryki bez żadnych usterek.
Moja ocena
Madera-Art
kategoria: Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne
obsługa: 3
asortyment: 6
przystępność cen: 4
czas realizacji: 3
ocena ogólna: 4
4.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Szanowna Pani! W drzwiach zdarzają się wady,to nic nowego.Wszędzie pracują tylko ludzie,a załatwienie sprawy przez firmę POL-SKONE trwało niespełna 3 tygodnie, gdzie zgodnie z ustawą fabryka ma na zakończenie reklamacji nawet do 60dni,o czym Pani mąż był informowany za każdym razem gdy przychodził do nas do salonu (był jakieś 3,4 razy).Reklamacja została przez nas wysłana do producenta od razu więc zupełnie nie rozumiem, co jeszcze miałybyśmy w tej sprawie zrobić. PS.Moja koleżanka ma na imię IWONA, a nie Beata.