Widok

Problem z głośnymi dziećmi sąsiadów

Siedlce Temat dostępny też na forum:
Niedawno do mieszkania nade mną wprowadziło sie małżeństwo z dwojgiem bardzo hałaśliwych dzieci. Nie wynika to raczej ze złośliwości, a z tego, że dzieci są bardzo energiczne. Do tego często śpiewają, strasznie fałszując, a ja jestem muzykiem zawodowym i strasznie mnie to irytuje. Hałasują też poza domem. Bardzo często bawią się głośno i krzyczą na podwórku, pod oknami mojego dziecka, które potrzebuje ciszy, żeby się spokojnie uczyć. To takie podwórko pomiędzy kamienicami, z wiatą śmietnikową i parkingiem. Głos strasznie się nie sie. Kawałek dalej jest park i tam na pewno miałyby lepsze warunki do zabawy, ale nie. Muszą krzyczeć pod oknami. Jak zwrócić im uwagę? Niby nie robią nic złośliwie, ale ich zachowanie jest bardzo uciążliwe. Nowi sąsiedzi wcześniej mieszkali w domku na wsi. Może nie znają zasad współżycia społecznego? Może nie wiedzą, że jak się mieszka w kamienicy, to jednak trzeba trochę się pohamować i nie robić tyle hałasu? Poradzicie, jak się zachować? Bo ja jużnie wiem, co robić.
popieram tę opinię 45 nie zgadzam się z tą opinią 29
Może idź pogadaj z rodzicami, zwróć delikatnie uwagę, że Ci to przeszkadza, pewnie innym też. Może nie zdają sobie sprawy, ze tak jest
popieram tę opinię 46 nie zgadzam się z tą opinią 7

praktycznie zawsze jak sie porusza takie tematy na forach osiedlowych itd, to leca teksty "jak ci zle to sie wyprowadz na wies" itd.
popieram tę opinię 68 nie zgadzam się z tą opinią 6

i ja tak zrobiłem i nie żałuje
popieram tę opinię 22 nie zgadzam się z tą opinią 1

Uciszać dzieci xDDDD Dobre sobie. Ciebie też uciszali jak byłeś dzieckiem i spędzałeś czas na dworze? Albo jak darłeś jape w szkole, na boisku, whatever.

Ludzie, nie da się żyć wśród innych ludzi i mieć absolutną ciszę. Jak twoje dziecko musi się uczyć w ciszy, to polecam zatyczki do uszu albo wizytę w bibliotece, gdzie cisza jest zapewniona.