Widok

Przeprowadzka do Trójmiasta. Praca w zawodzie i życie

Witam. Pochodzę z okolic Płocka, obecnie drugi rok mieszkam w Warszawie. Studiuję tu fizjoterapię, a w weekendy pracuje. W wakacje pracowałam nad morzem i świetnie się czułam. Może to ze względu,że choruję na niedoczynność. Ale dosyć wstępu. Ostatnimi czasy coraz częściej chodzi mi po głowie trójmiasto. Rozmyślam czy po magisterce nie przepracować jeszcze roku w stolicy, żeby złapać doświadczenia i nie przeprowadzić się do Gdańska lub Gdyni. Przeglądając ceny wynajmu mieszkań to nie jest najgorzej. Na pewno taniej niż w Warszawie :D Czy ktoś ma rozeznanie na rynku pracy? Jak wygląda kwestia fizjoterapeutów? Jak duże jest na nich zapotrzebowanie? Jak średnio wyglądają zarobki? Szukam sobie miejsca z perspektywą, ale bez wyścigu szczurów i wiecznego owczego pędu. Złapałam nadmorskiego bakcyla i na pierwszy rzut oka ludzie wydają się pogodni, a życie nieco spokojniejsze. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam cieplutko :)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Przyjeżdżaj, właśnie takich pozytywnych ludzi tu trzeba :)
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Kupiłem mieszkanie, które na razie wykorzystuję jako wakacyjno-weekendowe i w przyszłości zamierzam osiąść na stałe w trójmieście, konkretnie w Gdańsku. Przyłączam się do osób, które twierdzą, że trójmiasto jest najlepszym miejscem do życia w Polsce.
Szkoda, że niektórzy rdzenni mieszkańcy nie dostrzegają pozytywnych zmian, jakie zachodzą w trójmieście. Daje się zauważyć bezpodstawne (moim zdaniem) krytykanctwo wszelkich inwestycji budowlanych. Ja widzę w większości pozytywy, chociaż chciałoby się jeszcze więcej, jeszcze szybciej i bardziej równomiernie :-)
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2