Widok

RATUNKU TRACĘ WŁOSY!!!!!!!!

Wesele Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
dziewczyny pomóżcie znacie jakieś sprawdzone sposoby, tabletki cokolwiek przeciwko wypadaniu włosów. Nie wiem co mam robić gubię je garsciami!!! to nie jest efekt czestego farbowania bo maluje raz w miesiącu sam odrost na ciemny kolor u fryzjera, uzywam tylko profesjonalnych kosmetyków. Pomóżcie;(
image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Myślę, że najlepiej jest iść do lekarza w takim przypadku. Pozdrawiam!

zawzse bylo tak ze wiosna wypadaly mi troszke wloski ale to noramlne( przesilenie wiosenne) ale teraz?? moze znacie jakies dobre preparaty
image
image
Ja biore od 3 mies Silice firmy Naturell polecila mi Ela Skoczeń włosy wyrażnie się wzmocniły

image
skrzyp polny - polecam..
co do wypadania wlosow...to stosujesz np prostownice?
moze to takze brak witamin...lub jakies zmiany hormonalne zachodza w Twoim organizmie? nie jestem lekarzem...ale zainwestowalabym w tabletki poprawiajace wlasnie kondycje wlosow...ze znanych specyfikow polecam skrzyp...i na pewno jakas odzywiajaca dobra maske.
dix napisał(a):

> skrzyp polny - polecam..
> co do wypadania wlosow...to stosujesz np prostownice?
> moze to takze brak witamin...lub jakies zmiany hormonalne
> zachodza w Twoim organizmie? nie jestem lekarzem...ale
> zainwestowalabym w tabletki poprawiajace wlasnie kondycje
> wlosow...ze znanych specyfikow polecam skrzyp...i na pewno
> jakas odzywiajaca dobra maske.

używam prostownicy ale mam wszystkie profesjonalne kosmetyki do ochrony przed cieplem, kupuje sama profesjonalan linie u fryzjera wiec to nie od tego
image
image
skrzyp polny w herbatce lub tabletkach (np. silac - skrzyp polny + witaminy)
W aptekach są specjalne szampony na wypadające włosy

mi pomaga Revalid-dawka 3 razy po 2 tabletki na początek-przestały wypadać. Moja mama też go stosuje i też przynosi efekty-dodoatkowy plus-dziala super na paznokcie.może akurat Tobie pomoże:)

image