Odpowiadasz na:

Re: RENOWACJA DRZWI

My skorzystaliśmy z usług firmy EKODOOR, Gdynia, Gdansk Morena.
Pracownicy firmy montujący drzwi bardzo rzetelni, dobrze wykonali swoją pracę, drzwi oraz opaski estetycznie odnowione i... rozwiń

My skorzystaliśmy z usług firmy EKODOOR, Gdynia, Gdansk Morena.
Pracownicy firmy montujący drzwi bardzo rzetelni, dobrze wykonali swoją pracę, drzwi oraz opaski estetycznie odnowione i wstawione. Nie mamy żadnych zastrzeżeń co do ich fachowości. Drzwi prezentują się super.

Natomiast szef firmy zachował się wobec nas niekulturalnie, niesłownie, nieprofesjonalnie. Osobiście przyjmował nasze zlecenie, w umowie termin wykonania zlecenia to 21 dni roboczych. Jednak umowa zawiera paragraf: W przypadku wystąpienia trudności z przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy i braku możliwości nabycia niezbędnych materiałów termin wykonania usługi może ulec przedłużeniu o 10 dni roboczych. Mogą Państwo od razu zakładać, że nie otrzymają Państwo drzwi szybciej niż po 31 dniach roboczych, bo wymieniony paragraf szef interpretuje szeroko. W naszym przypadku od momentu podpisania umowy do ostatecznego zamontowania drzwi minęło 38 dni roboczych, czyli prawie 2 razy tyle, ile przewiduje w normalnych okolicznościach umowa (21 dni). Kontakt z szefem był bardzo trudny, szef nie odbierał telefonu, nie oddzwaniał mimo próśb, nie przyjeżdżał o umówionej porze, nie informując o spóźnieniu trwającym kilka godzin.
Przy przyjmowaniu zlecenia szef rozrysował wygląd drzwi na kartce, którą zeskanowaliśmy. Następnie przywiózł drzwi zupełnie innego modelu. Otwory w drzwiach były w innych miejscach i wielkości niż zamawialiśmy. Kiedy powiedzieliśmy, że zamawialiśmy inne drzwi, szef zaprzeczył. Kiedy pokazałam - czego szef się nie spodziewał - skan jego rysunków, odpowiedział, że takiego wzoru nie da się wyciąć, bo jest nowa maszyna, która tnie tylko standardowe wzory. Zauważyłam, że skoro nie mógł wykonać uzgodnionego w umowie modelu drzwi, powinien był się z nami skontaktować i zapytać o to, czy akceptujemy nowy model. Moje uwagi wyprowadziły szefa z równowagi, nie chciał przyznać się do błędu, mimo że dowody (skan) były ewidentne. Zarzucał nam, że to my chcemy go oszukać. Tak niekulturalnego przedstawiciela firmy świadczącej usługi nigdy nie spotkałam.

Podsumowując: pracownicy firmy świetnie dokonali renowacji drzwi, jednak ze względu na ogromnie niekulturalne i nieprofesjonalne podejście szefa do nas i ogrom nerwów, jaki straciliśmy na rozmowach z nim, nie zdecydowalibyśmy się ponownie na zamówienie czegokolwiek w tej firmie.

zobacz wątek
9 lat temu
~Ewa

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry