Widok

ROMANTYCZNY WEEKEND

Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Hej

Dziewczyny znacie jakies fajne miejsce blisko trojmiasta gdzie można wyjechac we dwoje na weekend.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jurata, Jastrzębia Góra, Rzucewo, Kaszuby np. Szarlota
Hotel Niedźwiadek, Kozi Gród
[url=http://zasuwaczki.bejbej.pl/]
image
[/url]
oj tak zdecydowanie Jastrzębia Góra- byliśmy tam kiedyś we dwoje na romantycznym wypadzie i naprawde się udał:)
a zatrzymaliśmy sie w hotelu Activia ;)Polecam

sa tam fajne klimatyczne knajpki
Jeśli chcecie uciec i odpocząć od tego całego zgiełku i spędzić romantyczny weekend tylko we dwoje to Półwysep i te rejony są jak najbardziej na tak. Po za sezonem to tam cicho i praktycznie nic się nie dzieje ;)
Ja natomiast polecam Toruń. Cudowne miasto :)

"A gdyby tak świat leżał u Twych stóp...?"

''Nie odkładać marzeń, bo nie zmieszczą się na półce"
Toruń na romantyczny wypad.. hmm ?
ja tu studiuję 5 rok i już mam dość tego miejsca :)
tęsknie za Trójmiastem, za morzem ... i jeśli już romantyczny weekend to koniecznie nad morzem :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Toruń jest piękny...a zwłaszcza wieczorem...często jezdzimy tam na weekendy,a w okresie swiątecznym to już zawsze bo uwielbiam oglądać tam światełka.
Zawsze zatrzymujemy się w hotelu Polonia albo 3 Korony.
Polecam.
No i Mikołajki,ale to już trochę dalej:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Tak otóż to, Toruń na romantyczny weekend.
Jeśli ktoś mieszka nad morzem to ciągnie go w góry. Tych z gór nad morze, a z miasta to jadą nad morze albo jezioro byle była woda :P
Toruń ma swój urok i mnie się podoba więc go zdecydowanie polecam.

"A gdyby tak świat leżał u Twych stóp...?"

''Nie odkładać marzeń, bo nie zmieszczą się na półce"
tak to już niestety jest że ciągnie nas tam, gdzie nas nie ma :)
no dobra może się zgodzę, że fajnie jest tu przyjechać na weekend, w nocy jest niesamowity widok na oświetloną panoramę starówki/. to akurat polecam. Ale życie w tym mieście to klęska. :D
blacky ja jestem z Torunia, a od dwóch lat w gdansku. do domu fajnie podjechac, na weeend tez, ale ten koszt autostrady.. coraz wyzszy
image
SEMPER IN FLORE - DEKORACJE KWIATOWE SAL, KOŚCIOŁÓW, BUKIETY -http://semperinflore.eu
ja jeżdżę często do Gdańska, ale pociągiem masakrycznie długo się jedzie a niby tak blisko :)
Aga M. przepraszam za te moje kiepskie opinie o Toruniu, mam nadzieję, że Cię nie uraziłam. Ciekawe co myślisz teraz, jak porównasz te dwa miejsca do życia. (Ja planuje po studiach właśnie do Gdańska się przenieść).
przepraszam też autorkę wątku za zmianę tematu :D
dla mnie gdansk był kiedys na weekend, a stał sie domem:) zupełnie inne miasta i inne mozliwosci, ja studia konczylam na umku:)
image
SEMPER IN FLORE - DEKORACJE KWIATOWE SAL, KOŚCIOŁÓW, BUKIETY -http://semperinflore.eu
Romantyczny weekend to oczywiscie tylko w SPA!!!
Najlepiej jakis pelny pakiet :)
polecam Jastrzebia Góre jesli nie chcesz za daleko jechac. Hotel Aron-teraz maja jesienne promocje ;) i tez jest spa :) do tego basen i blisko morze :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
A ja polecam szczegolnie przeze mnie upodobane miejsce... stadninę w Białogórze. Znam ją od... chyba 15 lat. Wspaniałe otoczenie i atmosfera. Kiedy tam jestem, nie czuje uplywu czasu i nie obchodzi mnie on. Dla mnie bajkowe miejsce. Moze i dlatego, ze kocham konie i uwielbiam przebywać w ich towarzystwie. Bez watpienia jesli sie zdecydujecie spedzony tam weekend bedzie nawet bardzo romantyczny. Ech, aż Wam zazdroszcze :)

http://www.stadninabialogora.pl/
wybrałam toruń i zarezerwowałam miejsce w hotelu trzy korony bo w poloni nie było...
NIGDY NIE BYŁAM W TORUNIU.... napioszcie gdzie jest jakas fajna knajpka zeby dobrze zjesc i wypić:)
Z mojego prawie 5-letniego doświadczenia mogę polecić MANEKINA (najpyszniejsze naleśniki! w przeróżnych smakach!) na Starówce to na ul. Wysokiej albo po prostu na Rynku Staromiejskim (koło kościoła jezuitów i poczty).
Albo pizzerie METROPOLIS (ul. Strumykowa 5 i Podmurna 28). Nie wiem czy chodzi Ci o takie "trochę tańsze" czy ekskluzywne? te co podałam są naprawdę fajne, miła obsługa i fajny klimat. Są jeszcze przeróżne Sfinxy, Siouxy i np Kuranty (wszystko na Rynku Staromiejskim) ale jest tam bardzo drogo (jak na studencką kieszeń:)

No a jeśli chodzi o zwiedzanie to koniecznie nie poprzestańcie jedynie na zwiedzaniu starówki, ale zahaczcie również o Bydgoskie Przedmieście (Piękny klimat XIX wiecznej dzielnicy willowej, może trochę zaniedbanej, ale to dodaje jej jeszcze uroku (zwłaszcza polecam architekturę ulicy Bydgoskiej, Sienkiewicza i Mickiewicza oraz oczywiście przepiękny park, niestety zalany został w ostatniej powodzi i nie ma romantycznego mostku przez Martówkę, ale i tak jest klimacik).
a jeśli chodzi o puby polecam:

- pod Aniołem (koło pomnika kopernika w piwnicach ratusza)
- Niebo (koło "Pod Aniołem")
- Czeski Sen (Łazienna 9)
- Kadr (Żeglarska 5, w piwnicy, niedaleko bramy w kierunku Wisły)
a i jeszcze "Koniec świata" na Podmurnej 4-6 (trudno znaleźć, w końcu to koniec świata :)
mnie maz zabral ostatnio do hotelu Faleza w Jastrzebiej Gorze. Cena nie wygorowana, piekny widok (okno na cala sciane z widokiem na morze), przemila obsluga, mozliwosc skorzystania z sauny i jaccuzi tylko we 2, pyszne sniadanie. A i fajnie jest pochodzic po tak pustym miescie, jakim jest Jastrzebia jesienia ;) polecam
http://www.romantycznyweekend.eu/search,weekend,we-dwoje,id,11,wojewodztwo,pomorskie.html
image

Inne tematy z forum Wesele

Dj Waldzior (7 odpowiedzi)

Witam, Czy ktoś zamawiał na wesele Dj waldziora? Jakie opinie? Wiem, ze kiedys był jednym z...

Czy slub cywilny to wogole slub??? (209 odpowiedzi)

Przeciez tam nikt nic nikomu nie slubuje!

Co zamiast ciężkiego dymu na pierwszy taniec? (3 odpowiedzi)

Nie chcemy ciężkiego dymu przy pierwszym tańcu. Co innego można zorganizować, żeby dodać trochę...

do góry