Widok

ROMANTYCZNY WEEKEND

Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Hej

Dziewczyny znacie jakies fajne miejsce blisko trojmiasta gdzie można wyjechac we dwoje na weekend.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jurata, Jastrzębia Góra, Rzucewo, Kaszuby np. Szarlota
Hotel Niedźwiadek, Kozi Gród
[url=http://zasuwaczki.bejbej.pl/]
image
[/url]
oj tak zdecydowanie Jastrzębia Góra- byliśmy tam kiedyś we dwoje na romantycznym wypadzie i naprawde się udał:)
a zatrzymaliśmy sie w hotelu Activia ;)Polecam

sa tam fajne klimatyczne knajpki
Jeśli chcecie uciec i odpocząć od tego całego zgiełku i spędzić romantyczny weekend tylko we dwoje to Półwysep i te rejony są jak najbardziej na tak. Po za sezonem to tam cicho i praktycznie nic się nie dzieje ;)
Ja natomiast polecam Toruń. Cudowne miasto :)

"A gdyby tak świat leżał u Twych stóp...?"

''Nie odkładać marzeń, bo nie zmieszczą się na półce"
Toruń na romantyczny wypad.. hmm ?
ja tu studiuję 5 rok i już mam dość tego miejsca :)
tęsknie za Trójmiastem, za morzem ... i jeśli już romantyczny weekend to koniecznie nad morzem :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Toruń jest piękny...a zwłaszcza wieczorem...często jezdzimy tam na weekendy,a w okresie swiątecznym to już zawsze bo uwielbiam oglądać tam światełka.
Zawsze zatrzymujemy się w hotelu Polonia albo 3 Korony.
Polecam.
No i Mikołajki,ale to już trochę dalej:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Tak otóż to, Toruń na romantyczny weekend.
Jeśli ktoś mieszka nad morzem to ciągnie go w góry. Tych z gór nad morze, a z miasta to jadą nad morze albo jezioro byle była woda :P
Toruń ma swój urok i mnie się podoba więc go zdecydowanie polecam.

"A gdyby tak świat leżał u Twych stóp...?"

''Nie odkładać marzeń, bo nie zmieszczą się na półce"
tak to już niestety jest że ciągnie nas tam, gdzie nas nie ma :)