Widok

Reklamacja agd w Lidlu

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Witam. Miesiąc temu kupiłam z Lidla wyciskarkę do cytrusów w prezencie. Niestety w czasie trzeciego użycia zepsuła się - przy próbie uruchomienia wysadza korki. Na szczęście mam paragon.
Jak wygląda sprawa reklamacji? Czy naprawiają sprzęt, czy zwracają pieniądze?
Pytam, bo pewnie ktoś już "przerobił" ten temat.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Otwórz instrukcje i zadzwoń na podany numer w rozdziale reklamacja. Masz gwarancję door to door, kurier przyjdzie po sprzęt do Ciebie do domu i tak samo go zwróci. Nie trzeba się tarabanic do sklepu. Oni mają teraz mega ciężki okres i mało kto pamięta o pilnowaniu jakiś reklamacji..
Infolinia zupełnie innaczej traktuje reklamację składane przez klienta i te przez pracowników.
Czasami wymieniają, czasem naprawiaja, a czasem oddają kasę. To zależy od serwisu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziękuję za odpowiedź.
Muszę najpierw wysłać komuś paragon (bo to był prezent) i dopiero niech oni dzwonią. Nie wiedziałam, że jest taka możliwość.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Co prawda nie reklamowałam w Lidlu lecz w Biedronce i podejrzewam, że jest tak samo. Od Ciebie zależy co chcesz z tym zrobić. Czy wymienić/oddać czy naprawiać.
Ja zaniosłam wadliwy sprzęt do sklepu i od razu zwrócono mi pieniądze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko bez ogłoszeń

Jakie lozko kolejne polecacie? (6 odpowiedzi)

Witam, Bylo sporo watkow o lozeczkach ale nie znalazlam tam interesujacej mnie odpowiedzi, a...

Trampolina- jaki rozmiar wybrac? (15 odpowiedzi)

Hej, mamy w planie kupic trampoline,ale zupelnie nie wiemy jaki rozmiar kupic najlepiej,sa rozne...

dr Włodzimierz Sieg-opinie prowadzenie ciąży (20 odpowiedzi)

Jak w temacie proszę o opinie o tym lekarzu, zmieniam ginekologa w połowie ciąży i jestem...

do góry