Odpowiadasz na:

Re: Reklamacja agd w Lidlu

Otwórz instrukcje i zadzwoń na podany numer w rozdziale reklamacja. Masz gwarancję door to door, kurier przyjdzie po sprzęt do Ciebie do domu i tak samo go zwróci. Nie trzeba się tarabanic do... rozwiń

Otwórz instrukcje i zadzwoń na podany numer w rozdziale reklamacja. Masz gwarancję door to door, kurier przyjdzie po sprzęt do Ciebie do domu i tak samo go zwróci. Nie trzeba się tarabanic do sklepu. Oni mają teraz mega ciężki okres i mało kto pamięta o pilnowaniu jakiś reklamacji..
Infolinia zupełnie innaczej traktuje reklamację składane przez klienta i te przez pracowników.
Czasami wymieniają, czasem naprawiaja, a czasem oddają kasę. To zależy od serwisu.

zobacz wątek
6 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Ogłoszenie
Polityka prywatności
do góry