Widok

Stinger: tak, to naprawdę Kia

Opinie do artykułu: Stinger: tak, to naprawdę Kia.


To bez dwóch zdań jedna z bardziej wyczekiwanych samochodowych premier tego roku. To model, który kazał na siebie czekać długo, ale czekać zdecydowanie warto było. Przed wami najbardziej spektakularny debiut w historii koreańskiej marki - Kia Stinger.

Od kilku lat koncern Kia Motors sukcesywnie umacnia swoją pozycję na Starym Kontynencie. Koreańczycy bez żadnych kompleksów walczą o klienta na przesyconym niemieckimi samochodami rynku. A mają czym wojować, bo przecież ich ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Stinger

Najtańszy stinger jest w cenie najtańszego Mustanga 310KM - a to kultowy samochód i dużo mocniejszy. Cena wygórowana jak na start .
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 6

Co ty porównujesz? Czego nie rozumiesz?

Mustanga który nie nadaje się nawet do lansu? Znam blachary co tym nawet nie pojadą w deszczu...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Przez takich zbieraczy złomu jak ty mam zakorkowane miasta

Ekspert się znalazł.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

C63 amg nawet kilku letnie w starej budzie lepsze od nowej kianki
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 10

Tanie BMW

Caly czas centrum projektowe Kia znajduje sie w Niemczech i to niemieccy konstruktorzy
zaprojektowali ten model, to ma byc takie BMW dla ubogich.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Fajnie by było sobie po tym autodromie pojeździć. Ale nie. Tylko jazdy z instruktorem za grubą kasę.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

przemas

idioto jest wersja z dieslem ,widac ze kija wiesz a dodajesz komentaz
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A w USA jakieś 120tys zł.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

.

Porównaj choćby z A5.
Przepaść.
Wolę jeździć kijanką GT z topowym spasem niż audi bez niczego.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 1

przywołany mustang ma lepsze paramatry za mniejszącenę i wygląd miażdżący kijankę

Kijanka GT V6 3,3 litra i aż 370 KM (510 Nm), cena od 235 tys.
Mustang GT V8 5 litrów, 421 KM (530 Nm), cena katalogowa 183 tys.

Kijanka 2.0 moc 255 KM i 353 Nm, cena od 150 tys.
Mustang 2.3 s(r)eco boost 317 KM i 432 Nm, cena katalogowa 162 tys

Kia się nijak nie kalkuluje.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 6

jest
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

jesli niema napedu eletrycznego to juz jest przestarzałym cieniasemi kazda Tesla go wyprzedzi:)

Dobrze ze przynajmniej niema wersji z dieslem bo bym padł ze smiechu.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 16

to pokaż mi sportowy wózek z takimi osiagami i wyposażeniem

za mniejszą kasę
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

wszystko ok ale nie za taką cenę

Jak narazie konkurencja może spać spokojnie. Kto miał rację okaże się po wynikach sprzedaży.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 9
do góry