Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
nie polecam wątek zamknięty Właśiciel Biura nie liczy się z klientem.Z powodu awrii samolotu nasz wyjazd...
~narciarka
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 4 grudnia 2012

Artur - opinia wątek zamknięty Pierwszy raz pojechałem z Trampem za namową znajomych i śmiało mogę polecić...
~Artur
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 2 grudnia 2012

Nie mam do czego się przyczepić wątek zamknięty Z trampem jeżdżę dopiero od dwóch lat, wcześniej organizowałem wyjazdy na...
~Maciej
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 30 listopada 2012

Na narty z Trampem już szósty raz ! wątek zamknięty Właśnie zarezerwowałam mój szósty wyjazd z Trampem. Mam nadzieję, że i tym...
~Ewa
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 27 listopada 2012

narty!!! wątek zamknięty jeździłam, jeżdżę i będę jeździć z Trampem, bo znają się na rzeczy i mają...
~narciara
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 26 listopada 2012

zima 2012 wątek zamknięty Polecam szczegolnie osobom szukajacym fajnych wyjazdow zimowych na narty...
~Maria
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 26 listopada 2012

rewelacja wątek zamknięty polecam wszystkim to biuro. jezdze z nimi od 2 sezonow z cala rodzina, moja...
~Agata
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 26 listopada 2012

Znam to biuro od lat. wątek zamknięty Kolejny sezon narciarski tym razem zaczynam w Livigno. Jestem pewien że znów...
~Krzysztof
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 22 listopada 2012

polecam wątek zamknięty Własnie zapisałam się na kolejny, 4 już mój wyjazd z Trampem. Teraz odliczam...
~Kamila
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 16 października 2012

rownia pochyla wątek zamknięty Nie polecam, wyjazd na wlasne ryzyko, praktycznie jeden sezon korzystania i 3...
~ski fan
1

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 11 marca 2012

Brak klimatyzacji wątek zamknięty Podczas jazdy w autokarze wewnątrz panowała temperatura 30st. Wywoływało to...
~bear
-

ostatnia odp. 12 lat temu

dodano: 18 marca 2012