Widok

Urząd pracy

Jestem ciekawa czy urząd pracy znalazł dla was odpowiednia oferte pracy adekwatna do waszego wykształcenia. Bo jutro ide sie zarejestrować do urzędu a jestem z zawodu fizjoterapeutą i ciekawi mnie czy cos znajda dla mnie??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Powodzenia...
Idź zapytaj o szkolenia - tam to dopiero jest śmiech na sali.
Aby pójść na szkolenie grupowe "Kadry i płace" trzeba mieć doświadczenie w pracy w KSIĘGOWOŚCI :))
Jest oczywiście jeszcze możliwość szkolenia indywidualnego, ale to już grubsza sprawa. Mogą zapewnić szkolenie, owszem, ale tylko pod warunkiem gwarancji zatrudnienia. Zatem szukaj pracodawcy, który obieca, że Cię zatrudni po tym jak ukończysz dane szkolenie.
Mi zaproponowali szkolenie " Kobiety w budownictwie ", Pani, która przyjmuje zgłoszenia na szkolenia argumentowała to w ten sposób:
" Nauczyłaby się Pani jak kłaść tynki, jak tapetować ściany. Po kursie Panie NAWET same aranżują wnętrza! "
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
"Nauczyłaby się Pani jak kłaść tynki"



no to grubo :D przez ó
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no to mnie nie załamałas:( szukam pracy juz prawie pół roku i co i nic:(:( ach szkoda gadac:(
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
:) na koniec tygodnia to dobry żart, ale mamy jego środek..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja szukam pracy juz 6 m-cy na wlasna reke bo w Urzedzie nic dla mnie nie maja.Ale teraz mama stresa bo babka mi powiedziala ze jesli do nastepnej wyznaczonej wizyty nic nie znajde to ona da mi propozycje i jesli jej nie przyjme to trace status bezrobotnego...czyli ubezpieczenie.Boje sie ze to bedzie rozdawanie Metra lub cos takiego,a takiej oferty nie przyjme.. :( co robic???
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
A czemu takiej oferty nie przyjmiesz? Lepiej siedziec na dupsku od pół roku, niż rozdawać metro?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2