Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Zdecydowanie trzeba omijać ten warsztat wątek zamknięty Byłem kilkukrotnie w tym warsztacie i za każdym razem wymieniają części nie...
~S60
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 19 czerwca 2017

Trzeba uważać wątek zamknięty W motoryzacji jestem naprawdę laikiem i chyba to tam zauważono. Mam v50 i...
~Adam
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 28 maja 2017

volvo s40 wątek zamknięty Próbowałem, zamówić diagnostykę do volva, nie chciałem podać nr telefonu, w...
~s40
2

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 13 października 2016

Volvosystem, uwaga opinia. wątek zamknięty Witam wszystkich co chcą uniknąć wydania pieniędzy !!!!!!!! firma VOLVOSYST...
~volvo xc
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 30 lipca 2015

nigdy wiecej!!! wątek zamknięty zglosilem sie do nich gdyz wyskoczył mi blad poduszki powietrznej,Naprawa...
~makay
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 30 października 2014

Wymieniacze wątek zamknięty Po raz pierwszy zetknąłem się z serwisem Volvosystem w 2010 roku. Pierwsze...
~Volverin
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 28 lipca 2014

Profesjonalny skomputeryzowany serwis volvo wątek zamknięty To była moja pierwsza wizyta i przyznam ze to co zobaczyłem i mogłem ocenić...
~ANDRZEJ
2

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 27 marca 2010

Makabra - nie polecam wątek zamknięty Z czymś takim jeszcze się nie spotkałem - ceny kosmiczne, jakość obsługi...
~Były klient
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 11 lipca 2013

zapłaciłem za wymianę świec 350zł !!! wątek zamknięty v 40 szarpał i strzelał na LPG pojechałem do nich i wymienili świece(moje...
~bOB
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 21 lutego 2013

Profesjonalnie i zawodowo wątek zamknięty Warsztat polecam szybko czysto i zawodowo może nie super tanio ale warto...
~Paweł
2

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 25 sierpnia 2010

pierwszy raz, ale z pewnością nie ostatni wątek zamknięty Byłem we wtorek zrobić przegląd swojego samochodu, poszło szybko i sprawnie....
~Łukasz
1