Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
wielkie rozczarowanie wątek zamknięty jestem studentką tej szkoły i jest bardzo źle Tak jak koleżanka uważam że...
~Studentka WSFiA
1

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 7 sierpnia 2008

Nie polecam tej uczelni...szczerze wątek zamknięty Uważam, że jest to kolejna z prywatnych uczelni dla ludzi, którzy się nie...
~zawiedziona
3

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 12 grudnia 2010

studia dzienne... wątek zamknięty ile razy w tygodniu odbywaja się zajecia na dzienych? Wiem ze na zaocznych...
~zaciekawiona
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 28 maja 2013

polecam i tęsknię:) wątek zamknięty najlepsze studia na jakich byłam - zajęcia z praktykami, przydatna wiedza,...
~absolwentka
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 4 lutego 2013

Bardziej niż przeciętna wątek zamknięty Poziom nauczania umiarkowany, gdyby nie kilku emerytowanych profesorów,...
~Anka
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 4 października 2012

super-polecam wątek zamknięty Patrząc na to wszystko co piszecie na temat innych Uczelni postanowiłam się...
~Alina
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 8 sierpnia 2012

absolwent - opinia wątek zamknięty Świetna, bardzo przyjazna szkola. Doskonale zorganizowane zjazdy, bardzo...
~absolwent
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 3 sierpnia 2012

3 X TAK wątek zamknięty Szkoła chociaż się dopiero rozwija, ale spoko. Najważniejsze to cena, mała...
~Ci co przeczytaja to sie domyslą
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 1 sierpnia 2012

Opinia wątek zamknięty Duże możliwości e-learningowe, dzięki temu mniej zjazdów, wykładowcy...
~Ed
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 1 sierpnia 2012

Super klimat wątek zamknięty No takiego klimatu, to Wy w trójmieście nie znajdziecie! Naprawdę polecam!...
~Dawid
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 1 sierpnia 2012

Uczelnia godna polecenia! wątek zamknięty Uczelnia ,którą polecę wszystkim! Nie jest molochem,w którym nie szanuje się...
~marszl
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 31 lipca 2012