Idź do nich i powiedz, że chcesz złożyć reklamację na ostatnio otrzymany rachunek za wodę. Ja tak robiłam u swojego dostawcy prądu. Poszłam, wypełniłam pani przy biurku jakiś papierek zatytułowany...
rozwiń
Idź do nich i powiedz, że chcesz złożyć reklamację na ostatnio otrzymany rachunek za wodę. Ja tak robiłam u swojego dostawcy prądu. Poszłam, wypełniłam pani przy biurku jakiś papierek zatytułowany reklamacja. I czekałam. Okazało się, że faktycznie przysłali jeszcze raz kolesia do odczytania licznika i faktycznie był błąd z ich strony, policzyli duuużo więcej niż wskazywał licznik. Spytali czy chcę zwrot kasy na konto czy rozliczenie w przyszłej fakturze. Wybrałam to drugie i w kolejnym okresie rozliczeniowym miałam do zapłaty mniej niż 1 zł. Myślę, że z wodą będzie podobnie. Musisz złożyć jakąś reklamację co do faktury żeby mieć podstawę to formalnego ruszenia sprawy. Nie wiem jak jest u twojego dostawcy wody. Wiem, że u mojego jest wzór reklamacji ale nie miałam okazji się skarżyć na rachunek za wodę, tylko póki co na prąd.
zobacz wątek