Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Paweł Borowski - opinia wątek zamknięty Niekwestionowani liderzy od wielu lat
~Paweł Borowski
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 7 listopada 2020

lepciak - opinia wątek zamknięty Wszystko w najlepszym porządku. Szybka, kulturalna i fachowa obsługa.
~lepciak
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 24 lipca 2020

zonk - opinia wątek zamknięty Do Wulkana jeżdżę parę ładnych lat. Podziwiam to jak potrafią tam w środku...
~zonk
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 21 maja 2020

jestem na TAK wątek zamknięty do "różowego domku" na ul. Kielnieńskiej jeżdzę od wielu, wielu lat. Fajna,...
~rafał
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 29 listopada 2018

Polecam wątek zamknięty Jeżdżę tam od wielu lat i jeszcze się nie zawiodłem. Czasem są nowi ludzie,...
~Hubert
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 4 października 2018

autentyczność opini zostawia wiele do życzenia wątek zamknięty Byłem i korzystałem mam wrażenie że opinie naciągane bez rewelacji jeśli...
~Tadeusz
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 27 sierpnia 2018

Zmiana opon wątek zamknięty Od 2009 wymieniam tam opony letnie/zimowe Polecił mi ich mój instruktor nauki...
~Darek
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 20 stycznia 2018

Dobra firma wątek zamknięty Szybka,miła i profesjonalna obsługa.Rewelacyjne ceny.Bez marudzenia jak to...
~Off Roadowiec
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 13 października 2017

Syzbko, profesjonalnie, jestem w peni zadowolony.Polecam wątek zamknięty Nie naciągają na koszty, profesjonalnie doradzają, można przyjemnie spędzić...
~Przemek
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 25 października 2016

polecam wątek zamknięty pełen profesjonalizm, fachowa obsługa, nie naciągają na niepotrzebne koszty
~cuspis
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 12 października 2015

uwaga wątek zamknięty rok temu zakupiłem komplet opon - 4 używki cena 1200 zł - podobno super i...
~osowianin
2

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 10 grudnia 2010