Widok

ZWROT MEBLI BLACK RED WHITE - czy ktoś miał taką sytuację?

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Dziewczyny może któraś pomoże bo ja nie mogę znaleźć żadnego info na ich stronie. Czy sklep ma obowiązek przyjąć zwrot towaru nieodpakowanego z kartonu nawet? praktycznie w piątek towar został dostarczony do klienta, w poniedziałek chciano dokonać zwrotu. Dodam, że nie jest to towar robiony na zamówienie tylko standardowy stolik z ich oferty.
http://www.slubnemarzenie.com.pl
Kartki i zaproszenia okolicznościowe dla dzieci i dorosłych
min. na Chrzest, I Komunię, urodziny, rocznice.
Zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki itd. na ślub
Ślubne dekoracje kościołów i sal weselnych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie wiem jak jest u nich.


ale ogólnie przyjęcie zwrotu to jest tylko dobra wola sklepu/sprzedawcy :P nie ma przepisów, które wymuszają przyjmowanie zwrotów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
może najlepiej zadzwoń do działu obsługi klienta i zapytaj? tel. + 48 84 68 50 202
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie jestem pewna na 100% ale chyba jest taki przepis który pozwala zwrócić zakupiony, nieuzywany przedmiot do 10dni po zakupie bez podania przyczyny.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
dzięki, czyli wygląda na to, że to jednak dobra wola sprzedawcy i nie ma takiego prawa, że można oddać nieużytkowany towar w jakimś tam terminie - zawsze
http://www.slubnemarzenie.com.pl
Kartki i zaproszenia okolicznościowe dla dzieci i dorosłych
min. na Chrzest, I Komunię, urodziny, rocznice.
Zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki itd. na ślub
Ślubne dekoracje kościołów i sal weselnych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zależy od polityki sklepu.


tam gdzie ja pracowałam zwrotów nie przyjmowałyśmy. była wydrukowana i postawiona w widocznym miejscu stosowna informacja.



jedynym ustępstwem była wymiana na coś w tej samej cenie lub z dopłatą (oczywiście rzeczy nie używanej, z metkami)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Aga - owszem, ale przy zakupach poza siedzibą sklepu :] czyli np. przez internet, z katalogu, przez telefon :P

(też na allegro jeśli kupuje się do sprzedawcy-firmy na "kup teraz")
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no tak rozumiem, ale jeśli kategorycznie sklep nie przyjmuje zwrotów to raczej powinna być o tym jakaś widoczna informacja - tak mi się wydaje, albo zapis w umowie - bo nie wszyscy przecież muszą znać prawo i wiedzieć co klientowi wolno, a co nie
http://www.slubnemarzenie.com.pl
Kartki i zaproszenia okolicznościowe dla dzieci i dorosłych
min. na Chrzest, I Komunię, urodziny, rocznice.
Zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki itd. na ślub
Ślubne dekoracje kościołów i sal weselnych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
No właśnie prawo klient powinien znać a sklep nie ma obowiązku o tym informować.
image
image

image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
zadzwoń i zapytaj - a mi się wydaje że jak kiedyś kupowaliśmy komodę to na paragonie było napisanie że towar nie podlega wymianie ani zwrotowi- coś mi świta...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Karolina, a co nie tak z meblami? O ile można spytać?
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
sytuacja nie dotyczy mnie tylko kogoś innego, osoba chciała oddać stolik okolicznościowy bo się po prostu rozczarowała stołem jadalnianym który to zamawiała z katalogu bo nie było na ekspozycji (zamówiła zresztą meble od nich za ponad 8 tys.) no i w sumie też uznała, że jednak ten mały dodatkowy jej niepotrzebny; sklep przyjął ten zwrot, ale ponieważ to jest grubsza sprawa i ta osoba pisze skargę do centrali to chciałam jeszcze wiedzieć jak to jest ze zwrotami; dziękuję za pomoc bo to istotna kwestia jak to poruszyć w tym piśmie
http://www.slubnemarzenie.com.pl
Kartki i zaproszenia okolicznościowe dla dzieci i dorosłych
min. na Chrzest, I Komunię, urodziny, rocznice.
Zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki itd. na ślub
Ślubne dekoracje kościołów i sal weselnych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

W skleie internetowym owszem ,mozna w ciagu 14 dni bez podania przyczyny.A,stacjonarnie dobra wola sprzedawcy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Rodzina i dziecko bez ogłoszeń

kto poleci dobry podkład kryjący do twarzy? (40 odpowiedzi)

Szukam podkładu do cery mieszanej, który nie podkreśla porów i dobrze kryje (mam zaczerwienioną,...

dobry stomatolog - kogo polecacie? (132 odpowiedzi)

jak wyżej, zależy mi na dobrym stomatologu (dobrym pod względem jakości usług i ceny), najlepiej...

otylosc (30 odpowiedzi)

Dziewczyny pomozcie.... juz nie mam sily na siebie patrzec.moje bmi jest na poziomie 45,2 i zadne...

do góry