Widok

Zaburzenia odżywiania - grupa wsparcia

Hej,
Jestem studentką z Gdańska, od prawie dwóch lat walczę z zaburzeniami odżywiania. Przechodziłam lepsze i gorsze momenty, czasami wydawało mi się, że mam ten etap za sobą, ale najczęściej kończyło się to spektakularną klapą.

Wielokrotnie zastanawiałam się na fachową pomocą psychologa ale szczerze mówiąc nie za bardzo stać mnie na takie spotkania, zwykle bardzo drogie. Internetowe fora także bardzo mnie rozczarowały, zwykle sa na wpół opuszczone i trudno znaleźć tam osoby, z którymi można by na poważnie porozmawiać.

Poszukuję osób, które tak jak ja walczą z zaburzeniami odżywiania - nie ważne czy aktualnie są w lepszej czy gorszej formie. Chciałabym w końcu porozmawiać z kimś kto zna problem od środka i tez potrzebuje wsparcia.

Wiem, że trudno jest przyznać sie do swojego problemu. Do napisania tego posta zabrałam sie po pół roku myślenia i odwlekania sprawy ,,na później ", bo przecież zawsze moze być gorzej. :) Liczę na waszą szczerość i bardzo proszę o odzew wszystkie osoby z Trójmiasta i okolic.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wiem, że można pójść do psychologa na NFZ. Powinnaś jednak skorzystać z tej formy pomocy, tam pewnie też dowiesz się o grupach wsparcia. Ja wprawdzie nie mam zaburzeń odżywiania, ale gdy bardzo schudłam z powodu choroby, znajoma lekarka zaleciła mi koktajl ( nazywał się chyba Nutrilait) do kupienia w aptekach. Życzę powodzenia
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
NFZ to całkiem dobre wyjście ale czas oczekiwania na wizytę to pol roku, co bardzo mnie rozczarowało. Problem w tym czasie nie zniknie :(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Z tego, co kojarzę, w PZP Wrzeszcz była grupa wsparcia dla osób z ED. Skoro walczysz z tym od dwóch lat, to te kilka miesięcy nie powinno być aż takim problemem, a zawsze to krok do zdrowia.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0