Widok
Moja koleżanka jest kierowniczką w Biedronce,wcześniej była z-cą,a wcześniej kasjerką.Z tego co mówi,na w/w stanowiska dostała się drogą eliminacji wewnętrznych. Nie przyjmują nikogo na wyższe stanowiska z zewnątrz i nie ważne czy masz studia czy nie.Ona ma wykształcenie średnie.Ważne jest to,że musisz pracę poznać od podstaw,czyli zaczynasz jak każdy pracownik od wykładanie towaru,potem kasa itd.Jak się wykarzesz i zaczniesz wyróżniać,możesz awansować.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Potwierdzam.
Pracuję w Biedronce od 2 lat.Dziewczyna,która rozpoczynała pracę razem ze mną od wykładania towaru na półkach,sprzątania,sprzedaży,została zastępcą kierownika po roku czasu.Tu nie ma znaczenia jakie masz wykształcenie czy wyższe,czy średnie czy zawodowe.Najważniejsze jak odnajdujesz się w sklepie,jak dogadujesz się z ludźmi itp.jeśli potrafisz się wykazać - awansujesz. Z zewnątrz nie przyjmują.Tyle w temacie.
Pracuję w Biedronce od 2 lat.Dziewczyna,która rozpoczynała pracę razem ze mną od wykładania towaru na półkach,sprzątania,sprzedaży,została zastępcą kierownika po roku czasu.Tu nie ma znaczenia jakie masz wykształcenie czy wyższe,czy średnie czy zawodowe.Najważniejsze jak odnajdujesz się w sklepie,jak dogadujesz się z ludźmi itp.jeśli potrafisz się wykazać - awansujesz. Z zewnątrz nie przyjmują.Tyle w temacie.
Nie interesują mnie wasze wypowiedzi.Dziewczyna zapytała,więc jej odpisałam zgodnie z prawdą,to co wiem.Jaki miałabym cel w tym,żeby kogoś obcego wprowadzać w błąd? Ruszcie tymi mózgownicami..Nikomu nie karzę wierzyć w to co napisałam,wystarczy spytać w Biedrze,a się potwierdzi.Proste.
i nie wiem kto to jest Madagaskar,ale pozdrawiam :)
i nie wiem kto to jest Madagaskar,ale pozdrawiam :)