Re: Zostałam okradziona przez kuriera-co robić
Szanowna Pani, dziękujemy za informację na temat trudności w dostawie przesyłki. Zależy nam na przychylności Klientów, dlatego staramy się niezwłocznie doręczyć każdą paczkę do rąk jej Odbiorcy....
rozwiń
Szanowna Pani, dziękujemy za informację na temat trudności w dostawie przesyłki. Zależy nam na przychylności Klientów, dlatego staramy się niezwłocznie doręczyć każdą paczkę do rąk jej Odbiorcy. Polecamy kierowanie swoich uwag na temat naszego serwisu bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta na adres bok@siodemka.com. Taka droga postepowania umożliwia nam bieżące reagowanie na zgłaszane problemy i rozwiązywanie ich zanim pojawią się tak duże opóźnienia.
Z wyrazami szacunku,
Zespół Siódemka
zobacz wątek