Re: bankomat- transakcja była a kasy nie ma :(
Start
Bankomaty
Jak korzystać
Wyszukiwarka bankomatów
FAQ
Współpraca
Wpłatomaty
RIA Transfery pieniężne
RIA Get Money
epay: Produkty i...
rozwiń
Start
Bankomaty
Jak korzystać
Wyszukiwarka bankomatów
FAQ
Współpraca
Wpłatomaty
RIA Transfery pieniężne
RIA Get Money
epay: Produkty i usługi
Reklama na bankomatach
Współpracuj z nami
Kariera FAQ
Bankomaty Euronet pozwalają na komfortowy dostęp do Twoich pieniędzy wszędzie tam, gdzie tego najbardziej potrzebujesz.
Bankomaty Euronet zlokalizowane w oddziałach niżej wymienionych banków są dostępne dla Klientów na takich samych zasadach jak bankomaty w lokalizacjach niezależnych (np. w centrach handlowych czy na stacjach benzynowych).
W każdej chwili możesz także zasięgnąć informacji u konsultantów Działu Obsługi Klienta Euronet, którzy 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pełnią dyżury pod numerem: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy).
Czy moja karta jest akceptowana w bankomacie sieci Euronet?
Bankomaty Euronet akceptują Twoją kartę, jeśli posiada ona jedno z niżej wymienionych oznaczeń umieszczonych także na bankomacie: Visa, Visa Electron, Plus, MasterCard, EuroCard, Maestro, Cirrus, Diners Club, American Express, PolCard, PolCard Bis, Galia.
Z jakich usług mogę skorzystać w bankomacie Euronet?
Korzystając z naszych bankomatów masz do dyspozycji szeroki wachlarz usług. Możesz wypłacić gotówkę, zrobić przelew, opłacić rachunek, zmienić kod PIN do karty, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej oraz sprawdzić stan swojego konta. Bankomaty Euronet umożliwiają również doładowanie kont telefonów w systemie pre-paid:.
W jaki sposób mogę zasilić konto telefonu w bankomacie sieci Euronet?
Podobnie jak w przypadku wypłaty gotówki, na początku powinieneś wskazać język obsługi i wprowadzić kod PIN. Następnie wybierz opcję Inne usługi/telefonia GSM oraz odpowiedniego operatora telefonii komórkowej. Bankomat poprosi Cię o podanie numeru telefonu, którego konto chcesz zasilić, potem o jego potwierdzenie oraz wybór właściwej wartości doładowania. Na zakończenie urządzenie zwróci kartę oraz wydrukuje potwierdzenie dokonanej transakcji.
UWAGA! Wprowadzając numer telefonu, powinieneś mieć pewność, że jest on prawidłowy i należy do osoby, której konto chcesz zasilić. Ponieważ doładowanie następuje natychmiast po zakończeniu transakcji, anulowanie błędnego zasilenia nie jest możliwe.
Czy moja transakcja jest obciążona prowizją?
Prowizja za korzystanie z bankomatów jest ustalana i pobierana przez Twój bank. Dzięki umowom z zakresu uczestnictwa w sieci Euronet, wiele największych polskich banków nie pobiera od swoich klientów prowizji za korzystanie z naszych bankomatów. Aby sprawdzić, czy Ty również możesz wypłacać gotówkę z urządzeń Euronet bez prowizji lub na preferencyjnych warunkach skontaktuj się ze swoim bankiem. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz także w tabeli opłat i prowizji Twojego banku.
Doładowania kont telefonów GSM przez bankomaty są transakcjami, które realizowane są bez prowizji.
Co robić, jeśli moja karta zostanie zatrzymana?
Jeżeli bankomat nie zwrócił karty, jednocześnie informując o:
utracie ważności karty,
zgłoszeniu karty jako zgubionej lub skradzionej,
przekroczeniu dopuszczalnej ilości prób wprowadzenia błędnego kodu PIN,
powinieneś wyjaśnić sprawę bezpośrednio z bankiem jako wystawcą Twojej karty.
W pozostałych przypadkach prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet.
Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów na adres: Customerservicegroup-pl@euronetworldwide.com
Bankomat nie wypłacił mi pieniędzy. Co było przyczyną? Czy konto zostanie obciążone?
Przyczyną takiej sytuacji może być:
brak środków na Twoim koncie,
przekroczony limit wypłat w danym dniu,
błędnie wpisana kwota (bankomat wydaje banknoty 50- i 100-złotowe),
błędnie wprowadzony kod PIN kod lub jego niewłaściwe potwierdzenie,
brak gotówki w bankomacie,
brak połączenia z bankiem,
blokada lub utrata ważności karty.
W podanych przypadkach Twój rachunek nie zostanie obciążony.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na ten temat, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Euronet. Konsultanci naszej firmy są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 0 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy). Jeśli korzystasz z poczty elektronicznej, możesz również kierować ewentualne pytania dotyczące korzystania z bankomatów na adres: Customerservicegroup-pl@euronetworldwide.com
zobacz wątek