Widok

biała czy ecrie?

Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
witam Wszystkich! właśnie jestem na etapie wybierania sukni, byłam niemal we wszystkich salonach w trójmieście i mam wątpliwości czy wybrać ecrie czy białą?dodam że jestem brunetką o piwnych oczach..doradźcie coś proszę...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mam ciemne włosy, oczy piwne, sukienka będzie biała jak śnieg

Myślę, ze to tez troszkę zależy od figury... Ja wybrałam ecru, bo mam "grube kości"...
Jestem bladą brunetka o niebieskich oczach i wybrałam białą suknię (chociaż miałam ochote na czerwoną). Wydaje mi się, że to rzecz gustu i niekiedy odwagi. Mi zabrakło odwagi, uległam naciskom rodziny i co tu duzo mowić narzeczonego i dlatego będę miała białą sukienke, w której też dobrze wyglądam.
Jeśli jesteś brunetką to wydaje mi się , że biała. Ale wybór należy do Ciebie :))))))))) Ja jestem też brunetką o zielonych oczach i będę miała białą. Pozdrowienia.
zastanów się np. czy planujesz być opalona..bo przy bladej cerze biała suknia może wyglądać nie najlepiej.. moja koleżanka mierzyła białą i ecru..w tej drugiej wyglądała ślicznie,,cera nabrała morelowego odcienia..

Szczęście to je­dyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli.
Moim zdaniem zależy to nie tylko od Twojej urody, ale także od konkretnego modelu sukni. Niektóre suknie (opinię usłyszałam od jednej z pań w salonie, i na podstawie własnych obserwacji potwierdzam) po prostu lepiej wyglądają w bieli, niektóre w ecru.

Reguły zresztą nie ma. Ja zmierzyłam mnóstwo sukien, generalnie lepiej wyglądałam w ecru, bo do białej wydawałam się zbyt blada, a jak przymierzyłam swoją suknię, to po prostu było wiadomo, że to to, mimo że była biała. Radzę więc zabrać jakiegoś dobrego doradcę (krytycznego, w którego gust ufasz) i mierzyć, mierzyć do upadłego ;-), bo to przecież sama przyjemność.

To tak jak z facetem - jak trafisz na właściwą, po prostu będziesz wiedziała, że ta i żadna inna.

Życzę owocnych poszukiwań,
ma.sia