Widok

cera a tabletki antykoncepcyjne

Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
dziewczyny mam ogromny problem, zrobiłam sobie przerwę w tab. anty i strasznie stan skóry mi się pogorszył twarz i dekolt w szczególności, mam pełno wyprysków na dekoldzie nigdy nie miałam byłam u ginekologa bo znowu bedę brała tabletki i mówił że jak zacznę brać to mi przejdzie może wiecie jak to leczyć może znacie sposoby doraddzcie proszę
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
No własnie. To sprawa indywidualna. Mnie na przykład tetralysal zawsze pomaga. Tylko ile można brać antybiotyki:-(

Trzymam kciuki. ale właśnie ten antybiotyk mnie załatwił na cacy... Ale być może jest to kwestia indywidualna. Nie wiem. Nie jestem lekarzem. Ale jedno jest pewne - na mnie zadziałał zupełnie odwrotnie.

WildChild ja skończyłam brać tabletki w styczniu zeszłego roku i we wrześniu znowu zaczęłam i normalnie cera mi sie tak pogorszyła że nie wiem, po 4 miesiącach ginekolozka nie chciała dać skierowania na badania hormonalne i przepisała mi inne tabletki. w między czasie chodziłam do kosmetyczki na zabiegi multikationowe - też nie pomogły. W środe byłam u dermatologa - podobno bardzo dobrego i przepisał mi antybiotyk tetralysal, teraz mnie bardzo wystraszyłaś bo mi niesamowicie bardzo zależy żeby do ślubu wyleczyć cere. Mam nadzieje że nie na wszystkich antybiotykowa terapia działa tak jak na Ciebie.