Widok

co z tym szczepieniem...

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
dziewczyny - szczególnie te które mają dzieciaki starsze niz rok - moje bobo kończy zaraz roczek i zbliża się termin szczepienia na odre, różyczkę ect. Ja generalnie jestem z aszczepieniem jednak ciagle krązy masa opinii, że to szczepienie jest jakoś szczegolnie niebezpieczne (nie mówię tu o autyźmie).
Czy szczepiłyście maluchy jakimiś konkretnymi szczepionkami? Jeśłi tak to dalczego?
pozdrawiam:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
polecam forum http://www.szczepienia.org.pl
a tu z bardzo wiarygodnych stron można przeczytać, jakie mogą być powikłania po szczepieniach:
http://pl.wikisource.org/wiki/Niepożądane_odczyny_poszczepienne
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Hm, ja tam sie nie zgodze, ze "wielu lekarzy nie szczepi swoich dzieci". Sama jestem lekarzem i nie slyszalam o tym, zeby ktorys ze znanych mi kolegow nie szczepil swoich dzieci. Sama tez mojego synka szczepie. Moze zdazaja sie tacy, co tego nie robia, ale na pewno nie jest to zadna wiekszosc, tylko jakies pojedyncze przypadki.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Moje dziecko po szczepieniu zaczęło chodzić...

jakoś jednak nie widzę związku pomiędzy szczepieniem a tym faktem.
Więc dlaczego miałby być pomiędzy szczepieniem a autyzmem?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
:) super, dzieki za informacje-ja juz tez sprawdziłam, że u nas szczepią priorixem. Fipi będzie zaszczepiony i mam nadzieje, że swinki, odry ect nas ominą:)

a swoją drogą to ciekawe dlaczego wielu lekarzy nie szczepi swoich dzieci..?