Widok

czy w kurtce narciarskiej jest ciepło mroźną zimą?

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
czy ktoś z was ma doświadczenie w noszeniu kurtki narciarskiej, moja córka strasznie chce taką kurtkę, lecz nie na narty ale do miasta. Ja mam dużo wątpliwości, gdyż nie mam doświadczenia, kurtka wydaje mi się cienka jak na zimę bez ocieplenia. Ma 3000 membrany, wiatro i wodoszczelna, oddychająca i takie tam. Na stok narciarski na pewno będzie super, ale czy na mrozy na noszenie w mieści się nada? Może ktoś pomoże ? ma doświadczenie z taką kurtką? Czy lepiej kupić normalną ocieplaną?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
miałam taka kurtkę jeszcze niedawno dla siebie , fakt wiatru zimnego nie czuć w niej jak się ruszasz dużo to jest ciepło ale jak stoisz na przystanku w duży mróz to mi było zimno ...ale ja straszny zmarzlak jestem , musze mieć ocieplaną jednak , najlepeiej na polarze i z kapturem. Kurtka dobra chyba faktycznie do uprawiania zimowych sportów , których ja nie uprawiam :-)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
a ja narciarską noszę w zimie bardzo często i nigdy nie narzekałam, że jest mi w niej zimno, a wręcz przeciwnie, bardzo ją lubię
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja też mam narciarską. zimą używam na spacery :) jest cieplutka.
narciarska może mieć takie zalety:
- wewnątrz ma zapięcie w pasie (ciepło w nery i krzyż, a największy wiatr nie hula po plecach. w razie upadku i poślizgu z górki śnieg się nie dostanie)
- wewnątrz rękawów są takie dodatkowe cienkie rękawki z dziurką - nakłada się na dłoń, dopiero wtedy dłoń do rękawiczki i też wiatr i śnieg nie mają szans.
jak byłam w ciąży to zimą chodziłam właśnie w narciarskiej (ale męża, bo w moją się już nie mieściłam)
narciarska kurtka to super sprawa jeśli ma te dodatkowe rzeczy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dziękuje za opinie - kupiłam córce taką kurtkę mam nadzieję że się sprawdzi :)