Widok
podbijam od wczoraj dotyczy mnie ten problem i tez zastanawiam sie czy można zwykłą kaszkę robiona na pepti podać dziecku i wogóle jak rozszerza sie diete takiemu malenstwu- dodam ze słoiczki juz jemy i kaszki jadł normalnie do tej pory, ateraz okazało sie ze ma skaze i jak narazie jestem zielona w tym temacie. czy wasze dzieci z tego wyrosły?

dziękuje za rady - mi tez wydaje sie sie ze ryzowa na jego mleczku nie zaszkodzi, ale w pt zapytam pediatre. ważne ,że wiem juz co to i buźka się goi.
Ale słoiczki owocowe mozna chyba dawć normalnie typu jabłuszko, marchewkę , zupka typu krem marchewkowy z jarzynami tez pisze nie zawiera białka mleka krowiego i laktozy, nie zawiera masła- przez przypadkem mu ja dawłam nie wiedzac ze ma skaze:)
Czyli kleik ryżowy i kukurydziany można dawać?
jak narazie mnie to przeraża ta dieta, ale trzeba bedzie sie dostosować:(
Ale słoiczki owocowe mozna chyba dawć normalnie typu jabłuszko, marchewkę , zupka typu krem marchewkowy z jarzynami tez pisze nie zawiera białka mleka krowiego i laktozy, nie zawiera masła- przez przypadkem mu ja dawłam nie wiedzac ze ma skaze:)
Czyli kleik ryżowy i kukurydziany można dawać?
jak narazie mnie to przeraża ta dieta, ale trzeba bedzie sie dostosować:(

Wcześniej dawałam jeszcze małemu mięsko z cielęciny a sama nazwa mówi ze to z cielaczka więc też z krówki wiec już nie daje:) Kleik jak najbardziej ryżowy i kukurydziany.U nas ta dieta jest troche monotonna ale ostatnio dałam mu bułeczke z dżemem i narazie nic mu nie wyskoczyło.My sie już leczymy w poradni alergologicznej :).Porostu trzeba próbować bo może sie okazać, że nasze dzieci z tego wyrosną.
My również na kaszkach ryżowych, mleczno- ryżowych nie daję wcale.
Słoiczki bez wołowiny i cielęciny, oprócz tego trzeba czytać skład, gdyż często dodawane jest masło i mleko modyfikowane, a tych od 9 mies.ser.