Mąż/partner z dzieckiem
Ja z kolei mam sprawę na świeżo z grouponu...kupiłam dla rodziców za 79zł romantyczną kolację w Tivoli Due w sopocie, po czym jak mama chciała zrobić rezerwację a było to 7mego,a bon ważny do...
rozwiń
Ja z kolei mam sprawę na świeżo z grouponu...kupiłam dla rodziców za 79zł romantyczną kolację w Tivoli Due w sopocie, po czym jak mama chciała zrobić rezerwację a było to 7mego,a bon ważny do 16tego,pani powiedziała że nie robią bo już nie mają czasu bo kucharze nie wyrabiają się, po czym oznajmiła mamie, że ona nie wie co mama ma zrobić niech sobie dzwoni do groupona.Pomijam fakt, że aby się dodzwonić do restauracji trzeba dużej cierpliwości...a przestrzegam dlatego że ta restauracja ma wystawiona kolejna taką ofertę.Bardzo niemila sytuacja, szczególnie że to prezent był.Znalazłam ofertę na kolację w innym miejscu, ale zanim kupiłam bon zadzwoniłam i upewniłam się że na sobotę można zarezerwować stolik.Póki co, bardzo mila pani z obsługi przez telefon, wszystko jest ok, zrobiłam rezerwację, bony kupione, mam nadzieję że będzie wszystko ok.
zobacz wątek