Odpowiadasz na:

Mąż/partner z dzieckiem

Oczywiście następny telefon był do groupona, bez problemu pani mi powiedziała że zwrócą pieniądze na konto groupon, cóż, szkoda że nie na konto, ale zawsze to coś.nawet nie chodzi o pieniądze, ale... rozwiń

Oczywiście następny telefon był do groupona, bez problemu pani mi powiedziała że zwrócą pieniądze na konto groupon, cóż, szkoda że nie na konto, ale zawsze to coś.nawet nie chodzi o pieniądze, ale o to, że to był prezent, o to jak potraktowali moja mamę przez telefon, pozostał duży niesmak.Co prawda jak pisałam załatwiłam rodzicom druga rezerwację, ale to nie zmienia faktu że pracują tam zwykle nieodpowiedzialni ludzie, do tego wręcz bezczelni.cóż, ja ten lokal oraz obsługę będę omijać z daleka.

zobacz wątek
13 lat temu
~Emenems

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry