Odpowiadasz na:

Re: grupon,gruper itd... - opinie

To nie chodzi o to, że opinię są podzielone. Wszystko zależy od firmy, która daje ofertę. Niestety coraz częściej ludzie traktują to jako chęć zysku, nie zastanawiają się nad daniem limitu... rozwiń

To nie chodzi o to, że opinię są podzielone. Wszystko zależy od firmy, która daje ofertę. Niestety coraz częściej ludzie traktują to jako chęć zysku, nie zastanawiają się nad daniem limitu sprzedaży lub nie obliczają dokładnie czy są w stanie obsłużyć daną ilość klientów...po prostu co będzie to będzie...no i mamy efekt.

A swoją drogą jak już dali rad d*** to mogliby chociaż w takiej sytuacji jak tej "romantycznej kolacji we dwoje" spokojnie wytłumaczyć, pomóc, przeprosić...a nie traktować klienta jak g****

Nas też bulwersuja taka obsługa i takie zachowanie. Niestety marne szanse na poprawę chyba, że portale wystawiające usługi zaczną faktycznie to kontrolować. Może wtedy będzie inne podejście do masowej sprzedaży :)

zobacz wątek
13 lat temu
2Style

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry