Widok

interpretacja wyniku badania krwi na cukier

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Dziewczynki proszę o pomoc. Na wstępie zaznaczę, że nie jestem w ciąży. Endokrynolog skierował mnie na badanie cukru. 75g - wyniki kolejno: na czczo 122, po godzinie 216, po dwóch godzinach 207. Panie w laboratorium powiedziały, że bardzo wysoki poziom. Czy to na 100% oznacza cukrzycę??? :[
image

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie jestem lekarzem ale norma jest do 99

image
Dość wysoko i na czczo i później. Myślę, że będziesz musiała iść do poradni diabetologicznej.
Na czczo norma jest zazwyczaj do 100
image
image
jeszcze miesiąc temu robiłam badanie podstrawowe na cukier i miałam 98 :/ a teraz kurcze 122 :[
image

a ja dziewczyny ejstem w ciazy w 29 tc i wyszło mi 152 a norma jest 140, czy to bardzo zle?
a to 152 miałaś po obciążeniu 50 gr glukozy??
Ja miałam przy 50 gr glukozy po godzinie 160 i niestety musiałam powtarzać badania z obciążeniem 75 gr i na tej podstawie lekarz zaleca albo dietę albo insulinę(po pobycie w szpitalu w celu ustalenia dawki).
image
image
norma:
60-105 na czczo
do 140 po 4 h po posiłku
...
Twoje wyniki mogą wskazywac że coś się dzieje, warto udac się do diabetologa on zapewne skieruje Cię na badania
Nie polecam leczenia się u internisty, mój mąż miał problemy z cukrem i internista kazała mu przejść na diete.. poszedł do diabetologa, od razu tabletki na zbicie cukru, badania i jakies konkretne postanowienia a nie gdybanie i czekanie nie wiadomo na co

polceam: dr Ewa Semetkowska Jurkiewicz
609 929188
przyjmuje na Rajskiej 10/63 (ch madison)
...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie wiem czy normy dla ciąży i dla kobiet, które nie są w ciązy są takie same.

Ale norma po obciążeniu 75 po 2 h to 140, ja miałam 141, ale lekarz powiedział, że nie muszę mieć diety jedynie ograniczyć słodycze.

Ale najlepiej zrobisz jak skonsultujesz wyniki z lekarzem.
Nasza Kochana Lenka
image
image