Widok

jakie konsole mają wasze dzieci?

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
chodzi mi o taką przenośną jaką polecacie? Chcemy kupić na dzień dziecka synowi niespełna 8 latkowi. Nie znam się na tym sprzęcie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mieliśmy konsolę overmax ale okazało się, że to straszna porażka. Oddaliśmy.
W zamian w promocji kupiliśmy tablet 7 cali za 150zł i jest bajka w porównaniu do tej konsolki.
Pewnie jak zainwestujesz w play station to będzie super:-) ale osobiście nie mam:-)
moj syn ma 8 lat i ma psp w sumie mało na tym gra czasem zerknie do tableta ale lubi bardziej czytać książki
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
mój syn raczej będzie na tym grał i strasznie mnie o to męczy.
my mamy tableta 7 cali, konsolę przenośną Nintendo Dsi oraz stacjonarną PS3 - wszystko w użyciu na zmianę o ile jest czas wolny a najczęściej to gra na telefonie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
nasi synowie obaj maja PSP, od kilku miesięcy graja intensywnie na nich, wcześniej mało ich interesowaly.
mój mąż pod pretekstem kupna dziecku zakupił PS3 z kontrolerami ruchu, fajne, bardzo dokladnie odwzorowuje ruchy i uczy podstaw techniki gier sportowych (nawet obrot nadgarstkiem rejestruje, a boks wymecza i to dobry trening dla mnie :)

jestem w sumie zadowolona, a dzieci nie graja duzo bo to maluchy i nie wytrzymuja za dlugo - 6l i 4l .
i musze wrocic honor mezowi ze kupil to bez okazji bo nie jest to sprzet dziecka - wiec my pozwalamy/nie pozwalamy i nie ma klutni to moje ;) miedzy rodzenstwem.
sa gry latwiejsze i trudniejsze ale little people planet czy jakos tak wykorzystuje wszystkie opcje pada i w obsludze jest dla mnie mega trudna - ale potrafi nauczyc obslugi pada bo pierwsze chyba 10 etapow tego pokolei ucza, 8 latek powinien sobie poradzic... to juz roznica pokolen.