Widok

jestem zdesperowana i szukam osoby znającej się na dietetyce/suplementacji ktora pomoże mi schudnąć

Społeczność Temat dostępny też na forum:
jestem zdesperowana i szukam osoby znającej się na dietetyce/suplementacji ktora pomoże mi schudnąć
witam !
niestety nie ma tutaj odpowiedniej kategorii do której moglabym wrzucic moj anons, ale mam nadzieje że trafi do osoby ktora mi pomoze schudnac.

od dawna chce schudnac, duzo cwicze, malo jem ale nie chudne, wrecz przeciwnie,moje obwody ciagle ida w gore a nie w dół... mysle że wynika to z tego że mieśnie się kształtują ale sa niewidoczne od wałkami tłuszczu, a tłuszcz jak był tak jest ;(
nie potrafie sie zdrowo odzywiac, generalnie z dietetyki, suplementacji jestem zielona i mysle że tutaj tkwi mój problem.
mam tez problem z silna wolą, caly tydzien dieta a gdy dochodzi weekend to nadrabiam te 5 chudych dni, dzis jak weszłam na wage po tej leniwej majówce to sie załamałam:(

z zwiazku z tym poszukuje osoby, najlepiej studenta/studentki dietetyki awf-u instruktora/ki fitnessu itp ktora chcialaby sprobowac ulozyc mi indywidualna i zdrowa diete, dopasowana do potrzeb oraz psychicznie zmotywowac do dzialania. preferuje osobe ktora sie uczy, chcialaby sprobowac swoich sil, zdobytej wiedzy by pomoc mi osiagnac swoj cel, osoby ktora zbiera pierwsze "zlecenia" i szuka wlasnie takiego krolika doswiadczalnego jak ja:) bedzie to dla nas obojga dobre doswiadczenie. nie mamy nic do stracenia.
*z gory zaznacze że nie szukam dietetyka ktory wezmie za krotka konsultacje 500zl :P

jesli pomozesz dosc mi do wymarzonej wagi i wymiarow to na pewno Ci to wynagrodze!!!
*interesuje mnie wyłącznie zdrowe odchudzanie i "dieta z głową":)

jestem strasznie zdesperowana i załamana...stracilam już wiare w efekt stąd moj apel o pomoc.

ja: