Widok
co do narzeczony to slyszalam rozne wersje:)) a dorozki w samym gdansku albo od strony pruszcza... tak na prawde jezeli beda nawet w okolicy gdanska to chyba juz nie jest problem zeby to przetransportowac... tak na prawde nie wiem... jestem laikiem w tych sprawac...:( ogolnie slub mam we wrzeszczu a wesele w chacie mysliwskiej pod sokolem kolo pruszcza. nie wiem czy to jest w ogole mozliwe do zrealizowania ale jezeli tak to ja sie na to pisze!!!!
a na przyklad zeby podjechac dorozka tylko pod sale? mam w chacie mysliwskiej pod sokolem takze to jest w lesie... tylko ja nie wiem jak wyglada transport tego wszystkiego... twoj narzeczony przewozi te konie... czy normalnie zapiernicza kareta w to miejsce:)) to musi fajnie wygladac:)))
slub na curie sklodowskiej w gdansku takze tez juz myslalam zeby tylko zza rogu wyjechac ta dorozka i potem tez tylko za rog ale to zalezy od tego jak wy to transportujecie. na pewno twoj facet bardziej sie na tym zna niz ja i jezeli mowi ze nie da rady to trudno:((((( pojedziemy cieniasem mamusi:((
slub na curie sklodowskiej w gdansku takze tez juz myslalam zeby tylko zza rogu wyjechac ta dorozka i potem tez tylko za rog ale to zalezy od tego jak wy to transportujecie. na pewno twoj facet bardziej sie na tym zna niz ja i jezeli mowi ze nie da rady to trudno:((((( pojedziemy cieniasem mamusi:((
jak jest blisko to jedzie bryczka a jak daleko to transportuje ale na teren miasta sie nie zgodzi z wiadomych przyczyn:) Radze popytać tych co na stale jeżdżą w Gdańsku np w okolicach starego miasta lub szukać tej bryczki którą miała inna forumowiczka :) Koszt uzyskania pozwolenia jest bardzo wysoki i wymaga wielu formalności, ale sa osoby które maja stale pozwolenie, wiec radze tam poszukać Pozdrawiam
Bryczke można wynająć własnie na hipodromie:) link poniżej
http://www.hipodrom.sopot.pl/index.php?id=52
Ja tez sobie wymarzylam bryczke...:)