Widok
klient sie nie liczy
Zamówiłem kontener, zapłaciłem a po kilku dniach po ANONIMOWYM telefonie, bez kontaktu ze mną zabrano kontener!?
Dzwonię żeby wyjaśnić ale tam nikt nie rozumie w czym leży problem.
To mój problem.
Nie fajnie, nie fajnie ...
Uważajcie bo może się okazać, że sąsiad zadzwoni i zabiorą wam kontener w połowie pracy ...
Dzwonię żeby wyjaśnić ale tam nikt nie rozumie w czym leży problem.
To mój problem.
Nie fajnie, nie fajnie ...
Uważajcie bo może się okazać, że sąsiad zadzwoni i zabiorą wam kontener w połowie pracy ...
Odpowiedź obiektu:
W tym samym dniu zgłoszenie i podstawienie kontenera, kontener stał 6 dni bez dodatkowych opłat, po zgłoszeniu telefonicznym został zabrany, nie mniej jednak Firma Janpol podeszła uczciwie do sprawy i zwróciła część kwoty gdyż kontener nie był zapełniony w całości. Żale Pana i opinia jest niesłuszna i nieuzasadniona.
Normalnie obyłoby się bez tego wszystkiego gdyby moje zgłoszenie problemu zostało potraktowane poważnie a nie zbyte stwierdzeniem: to Pana problem.
Dzwoni do Państwa KTOŚ z ulicy i nie przedstawiając się, nie pytany o nazwisko zgłasza kontener do odbirou.
Dzwonie JA wasz KLIENT i zgłaszam problem, zamiast pomocy i podziękowania za zwrócenie uwagi na PROBLEM i możliwość poprawienia obsługi klienta słyszę, że to moja wina ... ?!
Nie ma żadnych umów tylko słowa do słów, klienta do dostawcy usługi.
Nie było rozmowy o terminie, nie było telefonu po 3 dniach z pytaniem czy już zabrać, tylko jakis żartowniś ubrał nas w takie buty.
Nie mam powodu kłamać, nikogo na kasę nie chcę naciągnąć, zamówiłem, zapłaciłem i się zdziwiłem.
OK, dzowniłem do Państwa o 8:50 przez 15 minut starałem się z Panią wyjaśnić problem i znależć polubowne rozwiązanie.
O 9:26 pojawił się komentarz, w międzyczasie ktoś się przejął i zaproponował zwrot 150 PLN.
NIE CHODZI MI O KASĘ tylko o zasadę, że KLIENT jest WAŻNY, szczególnie jak się prowadzi interes usługowy, USŁUGA musi być wykonana pod klienta inaczej nie ma sensu, bo klienci niezadowoleni nie przyjdą i nie będzie komu świadczyć usług.
Mogę poprosić serwis (chyba) o skasowanie komentarza tylko czy to oto chodzi? Czy firma JANPOL poprawi standardy obsługi klienta?
Dzwoni do Państwa KTOŚ z ulicy i nie przedstawiając się, nie pytany o nazwisko zgłasza kontener do odbirou.
Dzwonie JA wasz KLIENT i zgłaszam problem, zamiast pomocy i podziękowania za zwrócenie uwagi na PROBLEM i możliwość poprawienia obsługi klienta słyszę, że to moja wina ... ?!
Nie ma żadnych umów tylko słowa do słów, klienta do dostawcy usługi.
Nie było rozmowy o terminie, nie było telefonu po 3 dniach z pytaniem czy już zabrać, tylko jakis żartowniś ubrał nas w takie buty.
Nie mam powodu kłamać, nikogo na kasę nie chcę naciągnąć, zamówiłem, zapłaciłem i się zdziwiłem.
OK, dzowniłem do Państwa o 8:50 przez 15 minut starałem się z Panią wyjaśnić problem i znależć polubowne rozwiązanie.
O 9:26 pojawił się komentarz, w międzyczasie ktoś się przejął i zaproponował zwrot 150 PLN.
NIE CHODZI MI O KASĘ tylko o zasadę, że KLIENT jest WAŻNY, szczególnie jak się prowadzi interes usługowy, USŁUGA musi być wykonana pod klienta inaczej nie ma sensu, bo klienci niezadowoleni nie przyjdą i nie będzie komu świadczyć usług.
Mogę poprosić serwis (chyba) o skasowanie komentarza tylko czy to oto chodzi? Czy firma JANPOL poprawi standardy obsługi klienta?
Firma wypełniła wszystkie swoje obowiązki, zwróciła część pieniędzy a wcale nie musiała, była to nasza dobra wola. Sugerowanie że nie chodziło Panu o pieniądze jest sprzeczne, ponieważ zaraz po Pana telefonie oddzwoniliśmy do Pana ale odebrała Pana żona która wybrała zwrot pieniędzy a nie zabranie śmieci. A do tego obraża Pan naszych klientów. Czy tak zachowują się dorośli ludzie?!. Z naszej strony to wszystko a polemizowanie z Panem uważamy za zakończone.
Z poważaniem
Firma Janpol
Z poważaniem
Firma Janpol
Proszę nie wmawiać mi obrażania klientów - prosze sprawdzić adresy IP.
Oddzwonili Państwo do mojej żony bo nie mieli Państwo do mnie numeru - żona wybrała zwrot bez konsultacji ze mną.
Tłumaczyłem Pani wyrażnie, JA NIE DZWONIŁEM O ZABRANIE KONTENERA ale do Pani to nie dociera i nie chcę mi się juz więcej tego tłumaczyć. Zwracam Państwu te 150 PLN i życzę powodzenia z takim podejściem do klientów, do ludzi!
Kasa to nie wszystko, nie dla wszystkich jak widać.
Oddzwonili Państwo do mojej żony bo nie mieli Państwo do mnie numeru - żona wybrała zwrot bez konsultacji ze mną.
Tłumaczyłem Pani wyrażnie, JA NIE DZWONIŁEM O ZABRANIE KONTENERA ale do Pani to nie dociera i nie chcę mi się juz więcej tego tłumaczyć. Zwracam Państwu te 150 PLN i życzę powodzenia z takim podejściem do klientów, do ludzi!
Kasa to nie wszystko, nie dla wszystkich jak widać.
Panie Arturze nie wiem gdzie Pan znajdzie drugą taką firmę.
Terminowość pierwsza klasa, zero opłat za przestój, jeśli chce się mieć kontener dłużej wystarczy zadzwonic i nie ma problemu. Wiem co mówię bo współpracuję z tą firmą od wielu lat. Tam gdzie prowadzę remont to zamawiam tylko kontenery z Janpolu. Ja polecam tą firmę!
Terminowość pierwsza klasa, zero opłat za przestój, jeśli chce się mieć kontener dłużej wystarczy zadzwonic i nie ma problemu. Wiem co mówię bo współpracuję z tą firmą od wielu lat. Tam gdzie prowadzę remont to zamawiam tylko kontenery z Janpolu. Ja polecam tą firmę!