Widok

nnt.KREDYTY HIPOTECZNE

Cześć dziewczyny!! mam takie pytanie odnośnie brania kredytu na zakup mieszkania w obecnej sytuacji na rynku finansowym. Bierzecie? Czy może czekacie, aż sytuacja się unormuje? Wiem, że nie ma jasnej odpowiedzi na te pytania, ale może zmagacie się z podobnymi problemami w chwili obecnej.
Mamy wystarczającą sumę na 30/40% wkład własny i chcemy dobrać 70/60% kredytu. Co o tym sądzicie?

[URL="http://www.whenismywedding.com/"]image[/URL]
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
NIe znam się na tym, ale w tej chwili wydaje mi się że mieszkania zaczną tanieć, więc poczekałabym, przynajmniej jakiś czas, żeby sprawdzić czy faktycznie tak będzie.

imageimage
po nowym roku mają tanieć ceny mieszkań - my czekamy

image
image
wydaje mi sie ze zludne jest myslenie i czekanie na tansze mieszkania bo tak raczej nie bedzie, a co do kredytu to frank szw. jest bardzo wysoko i teraz jest dobry moment aby w tej walucie wziasc kredyt
usiadł, i wytrwale czekał...
To prawda frank stio wysoko, warto w tym momencie wziąść kredyt... poza tym ceny ofertowe w tym momencie bardzo odbiegają od tych transakcyjnych (morał jest taki, że należy się mocno targować). Moim zdaniem obecna sytuacja na rynku nie zagraża biorącym kredyt, nie ma paniki. Duzym plusem jest to, że macie już część gotówki... warunki kredytowe są wtedy korzystniejsze.
własnie jestem na etapie staranie sie o kredyt. mało banków daje teraz 100%, wiec dobrze jesli masz swoj wkład :)
z dnia na dzień zmieniają się warunki otrzymania kredytu.

image
Witam! Pracuję w multibanku i nasz bank jako jeden z 2 daje kredyt na 100%, jeśli ktoś byłby zainteresowany takim kredytem proszę o kontakt:
Agnieszka Elert tel. 790 386 190
Pozdrawiam!

Aha, podaję jeszcze swój firmowy adres e-mail, w razie czego pytania można również tam kierować: agnieszka.elert@multibank.pl

A w jakich godzinach można się z Panią kontaktować?
Proszę o kontakt w godzinach od 9 - 20.
Pozdrawiam!