Przeczytałam opinie na ceneo i prawdę mówiąc najbardziej skupiłam się na odpowiedziach, które mnie zniechęciły do zakupów w tej firmie. Nie znoszę cwaniactwa, chamstwa, bezczelności i zbytniej...
rozwiń
Przeczytałam opinie na ceneo i prawdę mówiąc najbardziej skupiłam się na odpowiedziach, które mnie zniechęciły do zakupów w tej firmie. Nie znoszę cwaniactwa, chamstwa, bezczelności i zbytniej pewności siebie. Myślę, że można odpowiedzieć niezadowolonemu klientowi krótko, zwięźle i na temat bez niepotrzebnych, zbędnych, próbujących zakpić z klienta komentarzy. To jest właśnie klasa i elegancja, która przyciąga. Radzę Panu, który jest podobno "mistrzem ciętej riposty" trochę zbastować i częściej używać słowa "przepraszam" nawet jeśli klient nie zawsze ma rację. Bycie miłym i uprzejmym naprawdę nie boli - niech Pan kiedyś spróbuje. Pozdrawiam.
zobacz wątek
6 lat temu
~niedoszła klientka