Re: prawa konsumenta - reklamacja obuwia
Ja na Twoim miejscu nie odbierałabym tych butów - bo to tak jakby wszystko było ok. Z resztą ja swoich przez te kilka miesięcy tez nie odbierałam bo tak radziła mi ta Pani.
A tak jak...
rozwiń
Ja na Twoim miejscu nie odbierałabym tych butów - bo to tak jakby wszystko było ok. Z resztą ja swoich przez te kilka miesięcy tez nie odbierałam bo tak radziła mi ta Pani.
A tak jak Markowa pisała dużo też zależy z jakiego tytułu składałaś reklamację. Ja juz nauczyłam się na swoich błędach że zawsze trzeba zgłaszać z tyt. niezgodności. A co do oddania kasy to jeżeli zgłosiłaś z tyt. gwarancji to w większości przypadków nie masz prawa domagac się zwrotu kasy tylko naprawy (do 3 razy) a dopiero po trzeciej nie udanej naprawie zwrot kasy (w warunkach gwarancji taj najczęściej jest).
zobacz wątek