Widok
Nie wiesz gdzie zamawiałaś?
Wystarczyło wpisać w google: http://www.google.pl/search?site=&source=hp&ei=zxHMUt3eBKGxywPKjoGoCA&q=po+box65+1620+AB+Horn+Nederlands+&oq=po+box65+1620+AB+Horn+Nederlands+&gs_l=mobile-gws-hp.3..30i10.7748.41204.0.43148.235.67.3.11.11.22.763.7805.16j17j7j5j0j1j1.47.0....0...1c.1j2.32.mobile-gws-hp..200.35.3767.vY-nvk2OcHk
Wystarczyło wpisać w google: http://www.google.pl/search?site=&source=hp&ei=zxHMUt3eBKGxywPKjoGoCA&q=po+box65+1620+AB+Horn+Nederlands+&oq=po+box65+1620+AB+Horn+Nederlands+&gs_l=mobile-gws-hp.3..30i10.7748.41204.0.43148.235.67.3.11.11.22.763.7805.16j17j7j5j0j1j1.47.0....0...1c.1j2.32.mobile-gws-hp..200.35.3767.vY-nvk2OcHk
A nie ma na opakowaniu, kopercie, kartonie, ulotce żadnej nazwy i adresu?
Sprawdź.
"Ja maszynki nie dostałam, ale za to przyszły po 2 miesiącach wkłady. Zadzwoniłam na infolinię tel. 22 203 73 14, Pan powiedział że jak maszynka nie doszła to mogą wysłać drugą :), a wkłady mogę odesłać na adres warszawski: Westerfield Int. AG ul. Elektoralna 12a, 00-139 Warszawa, Centrum Obsługi Klienta."
"też przysłali mi te maszynki, na szczęście ich nie otworzyłam,
wysłałam im maila z rezygnacją: "Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U nr 22, poz. 271 z późn. zm.) odstępuję od umowy zawartej w dniu ........ Jednocześnie informuję, że rezygnuję ze wszystkich produktów Państwa firmy oraz przedmiot umowy wydam oddzielną przesyłką na adres Państwa siedziby.
Proszę również o usunięcie moich danych osobowych z systemu informatycznego Państwa firmy.
Proszę o potwierdzenie przyjęcia rezygnacji. "
odesłałam im te maszynki na ten adres: PO Box 205, 6670 AE Zetten, The Netherlands wraz z rezygnacją (po polsku) i na adres polski również wysłałam rezygnację tylko dopisałam że odesłałam im te maszynki na adres holenderski, i dziś dostałam maila od nich: "Witamy Serdecznie
Informujemy, że Pani rezygnacja została odnotowana z dniem 2012.11.14 i nie będą do Pani kierowane kolejne przesyłki z produktami naszej firmy.
Dziękujemy za udaną współpracę.
Z Wyrazami Szacunku
Zespół Westerfield"
mam nadzieję, że nic mi już nie wyślą..
i oczywiście listy wysłałam poleconym z potwierdzeniem odbioru (zapłaciłam ok20zł:/) jak na razie dostałam potwierdzenie odbioru listu wysłanego do biura obsługi w Polsce.."
"Oświadczam, że zgodnie z art,7 ust,1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U.nr 2, poz. 271 z późn. zm.) odstępuję od umowy zawartej dnia DD.MM.RRRR, telefonicznie pod numerem telefony XXX XXX XXX w MIEJSCOWOŚĆ.
Jednocześnie informuję, że rezygnuję ze wszystkich produktów Państwa firmy.
Proszę również o usunięcie moich danych osobowych z systemu informatycznego Państwa firmy.
Proszę o pisemne potwierdzenie przyjęcia rezygnacji
z poważaniem
Jan kowalski
adres
Westerfield Int. AG
PO Box 205, 6670 AE Zetten
Holandia
tel do biura w warszawie (chyba)
22 203 73 14
od 9.20 do 16.30
przygotuj nr faktury nr klienta "
Z forum. http://www.dobramama.pl/pokaz/308346/Maszynka_do_golenia_good_shave/20
Sprawdź.
"Ja maszynki nie dostałam, ale za to przyszły po 2 miesiącach wkłady. Zadzwoniłam na infolinię tel. 22 203 73 14, Pan powiedział że jak maszynka nie doszła to mogą wysłać drugą :), a wkłady mogę odesłać na adres warszawski: Westerfield Int. AG ul. Elektoralna 12a, 00-139 Warszawa, Centrum Obsługi Klienta."
"też przysłali mi te maszynki, na szczęście ich nie otworzyłam,
wysłałam im maila z rezygnacją: "Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U nr 22, poz. 271 z późn. zm.) odstępuję od umowy zawartej w dniu ........ Jednocześnie informuję, że rezygnuję ze wszystkich produktów Państwa firmy oraz przedmiot umowy wydam oddzielną przesyłką na adres Państwa siedziby.
Proszę również o usunięcie moich danych osobowych z systemu informatycznego Państwa firmy.
Proszę o potwierdzenie przyjęcia rezygnacji. "
odesłałam im te maszynki na ten adres: PO Box 205, 6670 AE Zetten, The Netherlands wraz z rezygnacją (po polsku) i na adres polski również wysłałam rezygnację tylko dopisałam że odesłałam im te maszynki na adres holenderski, i dziś dostałam maila od nich: "Witamy Serdecznie
Informujemy, że Pani rezygnacja została odnotowana z dniem 2012.11.14 i nie będą do Pani kierowane kolejne przesyłki z produktami naszej firmy.
Dziękujemy za udaną współpracę.
Z Wyrazami Szacunku
Zespół Westerfield"
mam nadzieję, że nic mi już nie wyślą..
i oczywiście listy wysłałam poleconym z potwierdzeniem odbioru (zapłaciłam ok20zł:/) jak na razie dostałam potwierdzenie odbioru listu wysłanego do biura obsługi w Polsce.."
"Oświadczam, że zgodnie z art,7 ust,1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U.nr 2, poz. 271 z późn. zm.) odstępuję od umowy zawartej dnia DD.MM.RRRR, telefonicznie pod numerem telefony XXX XXX XXX w MIEJSCOWOŚĆ.
Jednocześnie informuję, że rezygnuję ze wszystkich produktów Państwa firmy.
Proszę również o usunięcie moich danych osobowych z systemu informatycznego Państwa firmy.
Proszę o pisemne potwierdzenie przyjęcia rezygnacji
z poważaniem
Jan kowalski
adres
Westerfield Int. AG
PO Box 205, 6670 AE Zetten
Holandia
tel do biura w warszawie (chyba)
22 203 73 14
od 9.20 do 16.30
przygotuj nr faktury nr klienta "
Z forum. http://www.dobramama.pl/pokaz/308346/Maszynka_do_golenia_good_shave/20
Mąż mi teraz mówi, że do teścia przychodziły maszynki Flexifront czy jakoś tak. Żeby zrezygnować trzeba było zalogować się na ich stronie - login był gdzieś na fakturze, nie pamięta jak z hasłem. W każdym razie potrzebny nr klienta, po zalogowaniu była gdzieś opcja rezygnacji.
http://flexifront.com/pl/flexifront/
http://flexifront.com/pl/flexifront/
Ich regulamin. http://goodshave.pl/regulamin.html
I namiary na biuro obsługi klienta http://goodshave.pl
I namiary na biuro obsługi klienta http://goodshave.pl
AgusiaGda dziękuję Ci bardzo za zainteresowanie i pomoc, fajnie, że jest ktoś taki to chce drugiemu pomóc bezinteresownie. Ja wreszcie się wszystkiego dowiedziałam, więc napiszę tu, bo może się komus innemu przydac. Jest to firma wester... mają dwa adresy w Holandii, jeden jest na przesyłce (ten w poście wyżej) a na drugi wg regulaminu trzeba odsyłac przesyłki. Jednak po długim szukaniu znalazłam telefon do nich (inny niż na ich stronie, bo tego nie odbierają) i dowiedziałam się, że można odsyłac na adres warszawski. A tel który odbieraja (po długim odsłuchaniu melodyjek) to 22 430 99 99. Mam nadzieję, że po odesłaniu nie będą męczyc juz mojej mamy żadnymi przesyłkami.
Nie ma sprawy ;) Cieszę się, że udało Ci się to odkręcić ;)
Ja ciągle walczę z moją niereformowalną Mamą żeby goniła wszelkich "wydzwaniaczy" z mega super hiper wyjątkowymi ofertami, zaproszeniami, badaniami itd. ;) I wiecznie powtarzam, że ma pytać skąd mają dane osobowe i żądać wycofania ich z bazy. Ale jak grochem o ścianę :/
Ja ciągle walczę z moją niereformowalną Mamą żeby goniła wszelkich "wydzwaniaczy" z mega super hiper wyjątkowymi ofertami, zaproszeniami, badaniami itd. ;) I wiecznie powtarzam, że ma pytać skąd mają dane osobowe i żądać wycofania ich z bazy. Ale jak grochem o ścianę :/