Widok

skąd pobrać 1000 słówek do nauki angielskiego?

Jestem na poziomie początkującym i chciałbym pobrać listę najbardziej popularnych słówek. Wydaje mi się, że od tego na początku warto zacząć. Nie chce skupiać się na gramatyce, ale bardziej stawiam na słówka. Skąd moge takie pobrać? Ewentualnie polecacie jakiś kanał na youtube?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Oj nie takie listy słówek są bardzo pracochłonne i trudno jest je przerobić ze skutkiem.

U mnie od kilku tygodniu sprawdza się Nauka Angielskiego Metodą Wałkowania. jest to chyba jedna z najlepszych jak nie najlepsza metoda na naukę słownictwa.

Przy przerobieniu jej nie ma takiej możliwości, żeby nie nauczyć się jakiegoś słówka :)

Nie mam za wiele czasu jak każdy teraz na naukę języka, dlatego lepiej częściej a mniej niż siadać i uczyć się właśnie 1000 słówek dwa razy w tygodniu po godzinie. Jest to nauka na chwilę (do zapamiętania) Dlatego warto podejść do nauki bardziej przyszłościowo i polubić się z nią..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przerobiłam naprawdę wiele metod, ale wyżej wspomniana jest świetna. U mnie też sprawdza się nauka praktyczna, dlatego wybrałam naukę zwrotami.
https://forumnauka.pl/forum-jezyk-angielskie/zwroty-po-angielsku-zwiazki/
Serdecznie polecam poczytać, bo u mnie świetnie sprawdzają się dokładnie tam wspomnaine metody nauki.

W przeszłości miałam wiele podejść do nauki języka i nigdy nie umiałam utrzymać motywacji. Dlatego serdecznie polecam zmianę nastawienia, systematyczność i naturalne otoczenie się językiem.

Teraz mam już dwóch nauczcyieli native speakerów i z nimi bardzoo się wyrobiłam w rozmowie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

kaja dzięki, przydatne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Kobieta

Brak ochoty na zbliżenia - niskie libido? (72 odpowiedzi)

Zauważyłam sama po sobie, że kiedyś miewałam większe potrzeby na zbliżenia niż teraz. Mam dopiero...