Widok

status studenta- magia

mam wrażenie że wystarczy mieć status studenta żeby dostać pracę- wszystkie ogłoszenia sa dla studentów- ciekawe jak rodzice studenta mają zarobić na chleb w tym kraju? mam wrażenie że dziś nie rodzice dzieci ale dzieci rodziców utrzymują - polska jak chiny, niedługo zaczną zatrudniać nieletnich w obozach pracy "bo się bardziej opłaca"!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
zgadzam się z opinią, że status studenta duzo robi. Sama szukam pracy i mam ten "cenny" status i widzę jakie są realia. Ciekawa jestem co będzie, gdy skończę naukę- bedę szukac i szukac pracy, a potencjalni pracodawcy zamkną mi drzwi przed nosem, bo- nie jestem studentka. I teraz jak tu założyc rodzine, za co ja dzieci bym wychowała, czesto dostajesz umowe zlecenie, a po tym nawet macierzynskiego nie ma. Nic tylko spieprzac stad...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie ma co narzekać, cały rynek pracy UE stoi otworem, pozwolenia na pracę nie trzeba a gdziekolwiek na zachód jest lepiej...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Najlepiej być studentem który nie studiuje, nie bierze wolnego, ma 20 lat doświadczenia i grupę inwalidzką.

A tak na serio to poważne stanowiska nie wymagają statustu studenta ani grupy. Jesli w ogłoszeniu jest taki wymóg to z góry wiadomo, że pieniądze będą śmieszne.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nawet znam takie osoby, które nie studiują, tylko składają papiery na uczelnię, aby dostać od uczelni status studenta, a w przypadku, gdy zostaną usunięci z listy studentów składają na kolejny kierunek/uczelnie i tak do ukończenia 26 roku życia.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
jak byłam studentką bez problemu znajdywałam prace... podkreślę, że na na umowę o prace. Teraz jestem 2 lata po studiach i niczego nie mogę znaleźć, bo za dużo teraz kosztuje jako pracownik...
Najlepiej być studentem zaocznym.. Jako dzienny ma się trochę więcej zachodu z rozporządzaniem czasem