Widok
UMOWA nr D/……/……/2007
Zawarta w dniu 23.03. 2007 roku pomiędzy:
Salonem Ślubnym Lisa Ferrera mieszczącym się w Koszalinie przy ulicy B. Krzywoustego 4A/4 a:
Panią (Panem):
Legitymującym się dowodem osobistym……………………………………..
Zamieszkała/y: Niemcy…………………………………………………………………………..
Telefon kontaktowy:……………… ……………………………………………………
Zwana/y dalej Zamawiającym.
§ 1 Przedmiot umowy-specyfikacja
1. Nazwa towaru: -suknia ślubna Demetrios- 1.4 Data ślubu:………………………07.07.07…………………..
1.1 Kod towaru:-2705- 1.5 Wymiary: (biust/talia/biodra)
1.2 Rozmiar:-- …………/…cm
1.3 Kolor:--biała-- 1.6 Inne:…….……………………………………………….
1.7 Cena towaru:3210,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście dziesięć. 00/100)
§ 2 Warunki umowy
1. Przedmiot umowy będzie dostarczony do salonu do dnia 28.czerwca.2007r.
2. Zamawiający zobowiązuje się odebrać przedmiot umowy do dnia07.lipca.2007. W przypadku nieterminowego odbioru zamawiający zapłaci karę w wysokości 25zł za każdy dzień zwłoki z tytułu kredytowania i przechowywania przedmiotu umowy.
3. Odebranie zamówionej sukni po terminie oznaczonym w §2 pkt.2 wyłącza odpowiedzialność przyjmującego zamówienie, co do ewentualnych reklamacji związanych z naturalnym absorbowaniem przez przedmiot umowy, zanieczyszczeń bądź możliwym pojawieniem się tzw. braku świeżości.
4. Po podpisaniu umowy nie ma możliwości zmian w specyfikacji zamówionego towaru.
5. Cena towaru zawarta w §1.pkt.1.7 jest cena ostateczną i nie podlega negocjacji.
6. W przypadku rezygnacji z zamówionego przedmiotu umowy, zamawiający traci prawo do odbioru wpłaconej zaliczki.
7. W przypadku niezrealizowania umowy z winy salonu, Zamawiający otrzymuje podwójna wysokość wpłaconej zaliczki, o której mowa w §3.
§ 3 Sposób płatności
Zamawiający zapłaci należność w następujący sposób:
- zaliczka w wysokości 1200,00PLN(słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100) w dniu podpisania umowy przelewem na konto Firmy Usługowo- Handlowej Teresa Barska, ul. Kaszubska 5/4, 75-036 Koszalin, Polska, nr rachunku bankowego: 90 1140 2004 0000 3102 3608 6218
- pozostała część ceny w wysokości 2010,00PLN(słownie: dwa tysiące dziesięć 00/100)
w terminie do -07.lipca.2007 w kasie salonu.
§ 4 Poprawki krawieckie
1. Salon w cenie towaru gwarantuje bezpłatne poprawki krawieckie w zakresie: skrócenia i zwężenia przedmiotu umowy. Przeróbki w postaci powiększenia, wydłużenia i dodania jakichkolwiek elementów wymagają dodatkowej płatności w wysokości do uzgodnienia pomiędzy stronami.
2. Bezpłatne poprawki krawieckie zostaną dokonane w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia odebrania sukni i wpłacenia drugiej części ceny towaru
3. Termin bezpłatnych poprawek krawieckich może zostać zmieniony za zgodą obu stron umowy.
§ 5 Ustalenia końcowe
1. Zdarzenia losowe i siły nadzwyczajne, których przyjmujący zamówienie nie mógł przewidzieć i nie miał na nie wpływu, wyłączają jego odpowiedzialność odszkodowawczą.
2. W innym przypadku niż określone w §5 pkt. 1 odpowiedzialność odszkodowawcza na rzecz Zamawiającego nie przekroczy wartości zamawianego towaru.
3. Czas produkcji sukni wynosi 3-y miesiące. Zakłady produkcyjne znajdują się poza granicami kraju, w związku, z czym należy doliczyć czas transportu i odprawy celnej.
4. Zmiana wymiarów klientki pomiędzy zamówieniem sukni a pierwszą przymiarką ( Np na wskutek ciąży, znacznego przybrania lub ubytku wagi ciała) zwalnia salon od odpowiedzialności za nieprawidłowo wykonaną umowę.
5. Na przymiarkę należy stawić się w ustalonym wcześniej terminie wraz z właściwym obuwiem ślubnym oraz biustonoszem(, jeśli dotyczy)
6. Niniejsza umowa nie dotyczy halki, która jest elementem dodatkowym dostępnym w dwóch opcjach: zakup lub wypożyczenie.
7. Wszelkie Ew. pytania, sugestie i wątpliwości należy składać tylko i wyłącznie w salonie, w którym dokonano zakupu.
8. Zamawiający podpisując niniejsza umowę potwierdza swoje dane osobowe i dane teleadresowe jako aktualne. Wszelka korespondencja będzie kierowana na adres podany na początku umowy.
9. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron
10. Ewentualne spory rozwiązywane będą w sądzie rejonowym właściwym dla przyjmującego zamówienie.
11. Zamawiający wyraża zgodę na pozostawienie swoich danych osobowych w bazie danych oraz ich przetwarzanie dla potrzeb niezbędnych w realizacji niniejszego zamówienia i celów marketingowo-reklamowych przyjmującego zamówienie, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. „ o ochronie danych osobowych”(Dz.U. z 2002, nr 101,poz.926)
Czytelny podpis osoby reprezentującej
Salon Ślubny Lisa Ferrera
Czytelny podpis
Zamawiający
Zawarta w dniu 23.03. 2007 roku pomiędzy:
Salonem Ślubnym Lisa Ferrera mieszczącym się w Koszalinie przy ulicy B. Krzywoustego 4A/4 a:
Panią (Panem):
Legitymującym się dowodem osobistym……………………………………..
Zamieszkała/y: Niemcy…………………………………………………………………………..
Telefon kontaktowy:……………… ……………………………………………………
Zwana/y dalej Zamawiającym.
§ 1 Przedmiot umowy-specyfikacja
1. Nazwa towaru: -suknia ślubna Demetrios- 1.4 Data ślubu:………………………07.07.07…………………..
1.1 Kod towaru:-2705- 1.5 Wymiary: (biust/talia/biodra)
1.2 Rozmiar:-- …………/…cm
1.3 Kolor:--biała-- 1.6 Inne:…….……………………………………………….
1.7 Cena towaru:3210,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście dziesięć. 00/100)
§ 2 Warunki umowy
1. Przedmiot umowy będzie dostarczony do salonu do dnia 28.czerwca.2007r.
2. Zamawiający zobowiązuje się odebrać przedmiot umowy do dnia07.lipca.2007. W przypadku nieterminowego odbioru zamawiający zapłaci karę w wysokości 25zł za każdy dzień zwłoki z tytułu kredytowania i przechowywania przedmiotu umowy.
3. Odebranie zamówionej sukni po terminie oznaczonym w §2 pkt.2 wyłącza odpowiedzialność przyjmującego zamówienie, co do ewentualnych reklamacji związanych z naturalnym absorbowaniem przez przedmiot umowy, zanieczyszczeń bądź możliwym pojawieniem się tzw. braku świeżości.
4. Po podpisaniu umowy nie ma możliwości zmian w specyfikacji zamówionego towaru.
5. Cena towaru zawarta w §1.pkt.1.7 jest cena ostateczną i nie podlega negocjacji.
6. W przypadku rezygnacji z zamówionego przedmiotu umowy, zamawiający traci prawo do odbioru wpłaconej zaliczki.
7. W przypadku niezrealizowania umowy z winy salonu, Zamawiający otrzymuje podwójna wysokość wpłaconej zaliczki, o której mowa w §3.
§ 3 Sposób płatności
Zamawiający zapłaci należność w następujący sposób:
- zaliczka w wysokości 1200,00PLN(słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100) w dniu podpisania umowy przelewem na konto Firmy Usługowo- Handlowej Teresa Barska, ul. Kaszubska 5/4, 75-036 Koszalin, Polska, nr rachunku bankowego: 90 1140 2004 0000 3102 3608 6218
- pozostała część ceny w wysokości 2010,00PLN(słownie: dwa tysiące dziesięć 00/100)
w terminie do -07.lipca.2007 w kasie salonu.
§ 4 Poprawki krawieckie
1. Salon w cenie towaru gwarantuje bezpłatne poprawki krawieckie w zakresie: skrócenia i zwężenia przedmiotu umowy. Przeróbki w postaci powiększenia, wydłużenia i dodania jakichkolwiek elementów wymagają dodatkowej płatności w wysokości do uzgodnienia pomiędzy stronami.
2. Bezpłatne poprawki krawieckie zostaną dokonane w terminie 7 dni roboczych licząc od dnia odebrania sukni i wpłacenia drugiej części ceny towaru
3. Termin bezpłatnych poprawek krawieckich może zostać zmieniony za zgodą obu stron umowy.
§ 5 Ustalenia końcowe
1. Zdarzenia losowe i siły nadzwyczajne, których przyjmujący zamówienie nie mógł przewidzieć i nie miał na nie wpływu, wyłączają jego odpowiedzialność odszkodowawczą.
2. W innym przypadku niż określone w §5 pkt. 1 odpowiedzialność odszkodowawcza na rzecz Zamawiającego nie przekroczy wartości zamawianego towaru.
3. Czas produkcji sukni wynosi 3-y miesiące. Zakłady produkcyjne znajdują się poza granicami kraju, w związku, z czym należy doliczyć czas transportu i odprawy celnej.
4. Zmiana wymiarów klientki pomiędzy zamówieniem sukni a pierwszą przymiarką ( Np na wskutek ciąży, znacznego przybrania lub ubytku wagi ciała) zwalnia salon od odpowiedzialności za nieprawidłowo wykonaną umowę.
5. Na przymiarkę należy stawić się w ustalonym wcześniej terminie wraz z właściwym obuwiem ślubnym oraz biustonoszem(, jeśli dotyczy)
6. Niniejsza umowa nie dotyczy halki, która jest elementem dodatkowym dostępnym w dwóch opcjach: zakup lub wypożyczenie.
7. Wszelkie Ew. pytania, sugestie i wątpliwości należy składać tylko i wyłącznie w salonie, w którym dokonano zakupu.
8. Zamawiający podpisując niniejsza umowę potwierdza swoje dane osobowe i dane teleadresowe jako aktualne. Wszelka korespondencja będzie kierowana na adres podany na początku umowy.
9. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron
10. Ewentualne spory rozwiązywane będą w sądzie rejonowym właściwym dla przyjmującego zamówienie.
11. Zamawiający wyraża zgodę na pozostawienie swoich danych osobowych w bazie danych oraz ich przetwarzanie dla potrzeb niezbędnych w realizacji niniejszego zamówienia i celów marketingowo-reklamowych przyjmującego zamówienie, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. „ o ochronie danych osobowych”(Dz.U. z 2002, nr 101,poz.926)
Czytelny podpis osoby reprezentującej
Salon Ślubny Lisa Ferrera
Czytelny podpis
Zamawiający