Widok

ważenie dzieciaczków gdzie, jak często?

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
dziewczyny
czy same ważycie swoje maluszki czy dowiadujecie się o wadze podczas wizyty u pediatry? Jeśli ważycie same to czy macie specjalne wagi czy korzystacie z jakiegoś punktu/przychodni gdzie można dzieciątko zważyć?
Pani doktor powiedziała, że mały przybiera na wadze "średnio" tzn. dolna granica normy i pomyślałam sobie, że może raz w tygodniu warto byłoby sprawdzić ile przybrał? Jeśli przesadzam napiszcie :), bo nie mam doświadczenia i nie wiem...Dzięki
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mój synek tez słabo przybierał na wadze i pediatra kazała mi ważyć raz w tygodniu, normalnie idę do przychodni do poradni dzieci zdrowych i proszę pielęgniarkę o zważenie dziecka, wagi domowe są niedokładne
ja wazylam tylko podaczas wizyt u pediatry , wiem że w przypadku slabego przybierania na wadze mamy chodza do przychodni np. 1 raz w tyg aby zważyć dziecko lub kupuja w aptece takie wagi dla niemowląt ale nie zwsze warto kupowac , jak przychodnie masz blisko to sobie podejdz raz w tyg. i juz.
a ja uważam,że nie ma co panikować.bez przesady!!!rozumiem obawy,ale ja już to przechodziłam nie raz"mało przybiera"....ale podeszłam do tego na spokojnie,wazyłam raz w miesiącu.teraz raz na 3,przy szczepieniu np. ostatnio lekarz stwierdziła,ze mała jest po prostu drobna i tyle.wazy 9200 i ma 76cm
Przychodnię mam blisko. I co i nie ma problemu z tym, że przychodzisz raz w tygodniu ważyć malucha? Nie kręcą nosem panie pielęgniarki?
nie powinni robic problemu :-)) a swoja droga nie ma co się przejmować dieci raz przybieraja mniej raz więcej - podobno dziecko nie da się zaglodzic :-))
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :)
U mnie w przychodni Morena za pierwszym razem pielęgniarka pokazuje jak należy prawidłowo zważyć malucha(mają wagę elektroniczną) potem już samem waży się dziecko nikt nie kręci nosem:)