Widok

wynajem ZDECYDOWANIE za DROGI

Od roku wynajmuję mieszkanie w Gdańsku. Jestem młodą, pracującą osobą i boli mnie gdy mam oddać połowę mojej marnej pensji na pokoik w mieszkaniu o nie wysokim standardzie. Na szczęście już nie studiuję - na pewno byłoby ciężko wiązać koniec z końcem. Nie wiem od czego to zależy, ale chytry dwa razy taci - także apeluję o trochę rozsądku przy ustalaniu ceny! dziwię się kogo stać żeby płacić za pokój 600-800 zł.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie zapłaciłabym za rachunki, które ktoś inny narobił - właścicielka powinna wziąć z ich kaucji, a skoro oddała kaucję zanim się rozliczyła, to jej problem. Ja kiedyś tez wynajmowałam, ale wtedy ceny były trochę niższe. Jeżeli chodzi o wynajem, to chyba widzi się co się bierze i za jaką kwotę - zawsze można poszukać czegoś bardziej komfortowego.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie dobrze się robi jak się czyta takie bzdury. Dlaczego wynajmujący zakładają żę wynajmującemu mieszkanie spadło z nieba - przecież to wynajmowane mieszkanie to kapitał - 1000zł za kawalerkę nie starczy na ratę miesięcznego kredytu jesli ktoś kupił na kredyt, trudno wymagac remontu płacą 1000zł/miesąc, bo z czego tu remontować.

Ludzie zastanówcie się co piszecie i spójrzcie czasami na problem z drugiej strony. A wyglada to tak:
1. zainwestowany duży kapitał
2. odprowadzenie podatku.
3. ryzyko nieuczciwego najemcy (problem z egzekucją płatnosci, wyrzuceniem z lokalu)
4. zniszczenia w znacznej mierze przekraczające kaucję.

wniosek : wynajem za tani, żyją z tego tylko ludzie którzy dostali stare rudery w spadku lub zostały im z dawnych czasów, nowe mieszkania ludzie wynajmują bo aktualnie nie korzystają z nich (wyjazd, czekają na dzieci itd)
Problem masz nie z wysokoscia czynszu za mieszkanie, tylko z wysokoscia zarobkow.