Odpowiadasz na:

@Ania:

Ciut rozwleklej napisałaś to, co ja wcześniej, trochę zwięźlej.
Z jedną uwagą:
> nie każdy chce słyszeć płacz dziecka.
Autorka w pierwotnym wpisie napisała coś... rozwiń

@Ania:

Ciut rozwleklej napisałaś to, co ja wcześniej, trochę zwięźlej.
Z jedną uwagą:
> nie każdy chce słyszeć płacz dziecka.
Autorka w pierwotnym wpisie napisała coś innego. Cyt: "proszę wyjść że sklepu bo kasjerki nie słyszą klientów".
I tu już nie ma miejsca dla czyichkolwiek preferencji akustycznych. Jest czysta logika. Brak możliwości komunikacji personelu z Klientem = wylot przeszkody, która tę komunikację uniemożliwia.

@stara de...

Da się zrobić... ale może poprzestaniesz na wnukach? ;>

zobacz wątek
7 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Ogłoszenie
Polityka prywatności
do góry