Widok

zabawki dla dziecka - jakie polecacie?

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Zbliżają się święta czas prezentów. Jakie zabawki polecacie dla 3-4 miesięcznego dziecka?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mata edukacyjna.Fajne widziałam w ikei. U mnie się sprawdziła.
Najlepiej zapytać rodziców co im się przyda a jeśli nie to dobre będą zabawki Fisher pricea. Dobrej jakości i fajny wygląd.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
No właśnie jestem rodzicem i babcie się pytają jaka zabawkę kupić. Mate edukacyjna juz mamy, na chrzest córka dostała szczeniaczka uczniaczka, chodzik pchacz i ślimaka fisher price,

Zastanawiam się jakie zabawki sprawia jej frajde, a ze nie mam doświadczenia i za bardzo nie mam czasu na chodzenie po sklepach pytam doświadczonych :)
może huśtawka?
To bardzo male dziecko i jeszcze nie ,,doceni,, zalet większość zabawek, pomysl o czymś co moze byc wykorzystane także w przyszłości, u nas przez długi cza sprawdzała sie lodówka firmy fp, i taka tablica magnetyczna stojąca gdzie było kilka plansz i dziecko mogło przykładać obrazki zwierząt, pamietam, ze mozna tez do tego wkładać jako plansze zwykła kartke do rysowania .... Ale to juz dla starszego dziecka, ta tablica tez grała i cos tam jeszcze było, fiirma podobnie jak lodówka fisher price, podzenia w poszukiwaniach!
A ja polecam książeczki kontrastowe, coś na zasadzie: http://www.smyk.com/jakie-to-ciekawe-ksiazeczki-kontrastowe,p1064145535,ksiazki-dla-dzieci-p
nasz Synek ma kilka z tej serii i mimo tego, że ma już prawie 17 m-cy to do dzisiaj chętnie do nich zagląda. A był to jeden z pierwszych prezentów. Nie są drogie, dzięki czemu można ich kupić kilka.
Te bym kupiła jakies przyszlosciowe zabawki ( na ten czas ewentulanie eketryczna hustawkę/ bujaczek) a tak to ksiązeczki obrazkowe, sensoryczne. Jak nie ma to grajacy telefon, organki. Mięciutki, dobrej jakosci kocyk. Jeździk, ale to bedzie w użyciu po roku, sortery, zabawki do kąpieli.