Odpowiadasz na:

Dokładnie, chamstwo i głęboki prl oto ich odpowiedź :Kielecka Fabryka Mebli informuje, iż podstawą do roszczeń reklamacyjnych wad mechanicznych są Państwa uwagi wpisane w dokumencie WZ podczas... rozwiń

Dokładnie, chamstwo i głęboki prl oto ich odpowiedź :Kielecka Fabryka Mebli informuje, iż podstawą do roszczeń reklamacyjnych wad mechanicznych są Państwa uwagi wpisane w dokumencie WZ podczas wizyty kierowcy. Obowiązkiem klienta jest sprawdzić dokładnie towar przy dostawie. Takowe nie zostały zawarte więc reklamację uznaje się za bezzasadną. Szyby w witrunce były rozbite, gdy odbierałem paczki od kierowcy była noc, i nie było widać pęknięć, dopiero przy składaniu wyszło. Takze odradzam , gnoje będa mi obowiązki nakładać. Może myslą że przy kierowcy miałem szybko tą witrynkę poskładać?

zobacz wątek
3 lata temu
~Kamil

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry