Widok

zamawiał ktoś z Kieleckiej Fabryki Mebli?

widziałam dużo pozytywnych komentarzy o Kieleckiej Fabryce Mebli, zamawiał ktoś od nich? strasznie spodobała mi się jedna z szaf i zastanawiam się nad jej kupnem
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jasne, że zamawiaj, śmiało mogę Ci ich polecić. Meblowałam ich meblami pokój moich dzieciaków, a to chyba najlepsi testerzy. Meble dalej wyglądają jak nowe
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Totalna porazka. ta firma nie powinna realizowac zadnych usług dla nikogo. Poczawszy od tego, ze przysłali produkt o innych parametrach niz był zamawiany (kolor) to od miesiaca nie sa w stanie odebrać ode mnie mebli pomimo, ze za to zapłaciłem. Ciagle coś wymyslają a logoisytk od ustalania transportów to jakiś totalny niemota. radze wam jak najdalej od tych nieudaczmników, oszczędzicie nerwów i pieniedzy
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

Zgadzam się jeśli ktoś chce stracić zdrowie to tylko zamawiając w tej firmie
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potwierdzam . Żenada naaksa , nikt nic nie wie i nie potrafi udzielić informacji. Zamówienie odrazu opłacone a blaty nie dotarły pomimo że termin dawno minął . Obsada obsługi informującej to porażka typu -nie potrafię udzielić pani informacji na temat tego zamówienia lub dowiem się i oddzwonię ale oczywiście na żaden telefon jeszcze się nie doczekałam .
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czekam 3 MC na komode. Teraz zablokowali mój nr gdy dzwonię tam na komorę. Porażka jakaś
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Blat 3 razy przywozili na reklamacji i 3 razy inne wymiary upośledzeni ludzie chyba tam pracują przy komputerze którzy nie potrafią wbić odpowiedni wymiar porażka ten sklep
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zgadam sie czekam 4 miesiące na meble i nadal ich nie otrzymałam. nikt nie potrafi udzielić informacji kiedy będą, kierowniczka jak Yeti każdy słyszał nikt nie widział. totalna katastrofa, nerwy codziennie, jestem 4 miesiące na kartonach i braku kuchni, 4 miesiace po terminie w umowie, który był 12 tyg. Od pół roku żyje jak w średniowieczu, każdy wie ze dom bez kuchni to nie jest dom. Na jedzenie poza domem wydaliśmy krocie, sprawę kieruje do sadu i będę żądać odszkodowania za poniesione koszty stołowania poza dome, tym skur..... nie odpuszczę.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Święta racja może jakiś pozew zbiorowy nauczył by tych gamoni rozumu
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja też zamówiłem kanapę i nie wiem kiedy bedzie. Czy ktoś coś od nich w ogóle otrzymal ? No zastanawiam się czy istnieją. Nie odbierają ode mnie telefonu ( 30x) ani nie odpowiadają na email. Chyba zamelduje policji o oszustwie,bo pieniadze zaplacone. Lepiej się wystrzegać, jak człowiek nie chce się denerwować.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zgadzam się w 200%, proszę nie kupować absolutnie, meble konkretnie wypoczynek zamawiany 10 kwietnia termin realizacji od 2 do 12 tygodni po telefonicznym kontakcie realizacja bez dokładnego terminu " może w sierpniu" , masakra. Szkoda zdrowia i nerwów, omijajcie sklep z daleka
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mam tak samo, nie mogę doprosić się wypoczynku, zamówienie z 22.02. 2022...
Mam już dość i NIGDY więcej
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ta firma to totalna porażka Z chwilą kiedy zapłaci się za meble klient staje się intruzem musi prosić błagać żebrać żeby meble dostarczyć do domu trwa to miesiącami nikt nie odbiera telefonów to są oszuści
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Absolutnie nie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kielecka Fabryka Mebli to fachowcy, u mnie montowali cały zestaw wypoczynkowy, wszystko szybko i sprawnie, a do tego w rozsądnej cenie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

Tez tam zamawalem kilka lat temu meble do salonu i wszystko przebiegło bez zarzutu. Teraz planuje remont pokoju córki i raczej też zdecyduję się na nich. Nie lubie kupowac w ciemno. Jak tamte meble się sprawdziły, to nowe też.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Tak, ja zamawialem tam niejednokrotnie i zawsze byłem zadowolony. Choć dla mnie to był pewniak, bo jestem z Kielc i w domu też mamy meble od nich
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Ja mam od nich meble i to jeden z lepszych zakupów w moim mieszkaniu. Jestem bardzo zadowolony, opłacało się :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

OD 20 tygodni czekam na opłacone meble. omijajcie ten sklep z daleka.!!!!!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potwierdzam i również odradzam zakupy .Na meble można czekać kilka miesięcy . Rozpatrzenie reklamacji i usunięcie usterek graniczy z cudem.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Popieram. Otrzymałam meble uszkodzone. Zakup 17 marca, a otrzymane meble przyjechały uszkodzone 27 kwietnia 2021r. Brak paragonu/faktury przy dostawie mebli. Plecy jednej komody z dużą dziurą z tyłu, szuflady przy drugiej komodzie krzywo zamontowane prowadnice przez co jedna wystawała bardziej od drugiej po zamknięciu. Niby wszystko świetnie zabezpieczone, a wewnątrz uszkodzenia. Na reklamowane produkty do dnia dzisiejszego nikt nie dotarł, a obiecują z miesiąca na miesiąc. Podkreślam, iż wstępną odpowiedź z działu reklamacji otrzymałam iż muszę czekać 60 dni. Mija 90 dni i nadal nie mam naprawionych mebli przez Kielecką Fabrykę Mebli.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kielecka Fabryka Mebli to partacze, najgorsza firma jaka znam. Na zamówienie czeka się kilka miesięcy a klientów mają w du*ie.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dokładnie, chamstwo i głęboki prl oto ich odpowiedź :Kielecka Fabryka Mebli informuje, iż podstawą do roszczeń reklamacyjnych wad mechanicznych są Państwa uwagi wpisane w dokumencie WZ podczas wizyty kierowcy. Obowiązkiem klienta jest sprawdzić dokładnie towar przy dostawie. Takowe nie zostały zawarte więc reklamację uznaje się za bezzasadną. Szyby w witrunce były rozbite, gdy odbierałem paczki od kierowcy była noc, i nie było widać pęknięć, dopiero przy składaniu wyszło. Takze odradzam , gnoje będa mi obowiązki nakładać. Może myslą że przy kierowcy miałem szybko tą witrynkę poskładać?
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Święta racja banda kłamców!!!!!!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Popieram to klamcy klienta mają za nic!!!! Po ponad dwóch miesiąca oczekiwania na sofę zerwano z nami umowę bezczelnie kłamiąc!!! Klamcy i nic więcej!!!!!!!!!
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Również odradzam po 2.5 miesiaca oczekiwania zerwano z nami umowę!!!!!! Omijajcie tych kłamców i oszustów!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Masz rację to dziady moja mama kupiła meble i brakowało elementów zgłoszone jest na reklamacje jutro ich dojadę w sklepie
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Popieram omijać z daleka KFM!!!!!! klamcy i oszusci klienta maja za nic
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tak zgadzam się ja czekam 3 miesiące na opłacone meble istny beszczel nie można się dodzwonić jak się udaje cudem i powiesz cel to pani rozłącza rozmowę Lepiej kupić gdzie indziej
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Po prostu brak słów... Od czego by tu zacząć? Moze od tego, że na narożnik czekamy 16 tygodni i do dnia dzisiejszego go nie dostaliśmy.
12 lipca zamówiliśmy pierwszy narożnik. Przy składaniu zamówienia mowiono nam, że czas realizacji to ok. 20-30 dni. Podczas płacenia zaliczki okazało się, że będzie on dłuższy, bo ok. 6-8 tygodni. Po 12 tygodniach oczekiwania, kilku telefonach i wizytach w sklepie okazało się, że nasz narożnik nie przyjdzie!!! Podobno nie zostało spełnione minimum logistyczne - nie jest to prawda, przynajmniej producent tego nie potwierdził, a nawet był mocno zdziwniony. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że o tym iz narożnik nie przyjdzie było wiadomo kilka tygodni po naszym zamówieniu, ale oczywiście nikt nie raczył nas poinformować, mimo że dowiadywalismy sie niejednoktornie sprawa wygląda.
5 października w koncu udało nam się dojść ze sklepem do jakiegoś porozumienia. Dali nam 25% rabatu na inny narożnik i miał on przyjsc do końca miesiąca. Dzisiaj jest 5 listopada, rowno miesiąc od złożenia drugiego zamówienia, a naszego naroznika jak nie było tak nie ma i nie wiadomo kiedy przyjdzie. Mam wrazenie, że nikt tu nie panuje nad zamówieniami. Balagan totalny! Zero profesjonalizmu. Od jakiegoś czasu ten sklep to istna porazka!
4 miesiąc siedzę na podłodze i mam już naprawdę serdecznie dosc!!! Bardzo żałuję, że zamiast odstąpić od umowy skusiłam się na ten głupi rabat!!! Moj ogromny błąd!!! Ale teraz wiem, gdzie nie kupować! Nigdy więcej moja noga w tym sklepie nie stanie i będę każdemu to miejsce odradzać! Zanim zdecydujecie się na zakupy w KFM to zastanownie się tysiąc razy i najlepiej idzie gdzies indziej!!! nie polecam!!!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Właściciel nie płaci dostawcą i dlatego nie dostaje towaru
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Omijaj szerokim łukiem ten sklep masakra czekałam dwa miesiące po czym znowu dwa tygodnie na transport z dwóch mebli przywieźli jeden bo im sie nie zmieścił oczywiste uszkodzone drugi do dziś nie dotarł nie ma z kim gadać broń Boże nie płac całości gorszej firmy nie ma
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Omijać ten sklep. Nie wiadomo co dzieje się z zamówieniem, a jak przyjdzie niespodziewanie to otwory montażowe są w dziwnych miejscach. Odpowiedz firmy "zdarza się" ale przysłali nowy element. Drzwi szafy mają łączenie (szczelinę) 1 cm (mogę sprawdzić zawartość bez otwierania). Odpowiedź firmy "przy mniejszej szczelinie drzwi się nie otworzą)
Zamówiłem rzeczoznawcę i nie odpuszczę.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Żałuję że te opinie przeczytałam dzisiaj. Zamówiłam szafę narożną z końcem kwietnia. W piątek przed weekendem 1- wszo majowym zrezygnowałam z zamówienia. Pan w rozmowie telefonicznej powiedział abym to zrobiła jeszcze e-mail-em. Tak zrobiłam. Po ponad tygodniu dzwoni do mnie ten pan mówiąc że nie wie który e-mail odemnie jest właściwy i czy potwierdzam rezygnację. Na moje potwierdzenie nagle się rozłączył. Zwrot kwoty za szafę (pomimo zapewnienia pani z biura), nadal nie odzyskałam.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Akursat-miłego zdziwienia
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jak chcesz czekać nie wiadomo ile na meble nawet 5 miesięcy to lepiej idź gdzie indziej a na dodatek przyjadą ci w nocy dwa razy u mnie to samo ciągle opóźnienia już więcej tam nic nie zamówię lepiej iść gdzie indziej i nie jestem wyjątkiem bo wiele złych opinii w tym zakresie są
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Co kupić - wyposażenie

Meble kuchenne z salonu czy od stolarza? (132 odpowiedzi)

Witam, Jakieś 4 lata temu urządzałem pierwszą w życiu kuchnię w moim własnym, nowym mieszkaniu....

Jakie meble do salonu ? (141 odpowiedzi)

Jakie macie propozycje do wąskiego salonu 3,5 x 6 m. Podobał mi się ostatnio w internecie komplet...

drzwi wewnętrzne. białe? (46 odpowiedzi)

zastanawiam sie czy są "modne" białe drzwi wewnętrzne? w mieszkaniu. jakie są plusy i minusy...

do góry