PODMIENIONO MI EKSPRES !!!!!!!
DWA MIESIĄCE TEMU ODDAŁAM EKSPRES SAECO DO NAPRAWY . PO 6 TYGODNIACH SERWIS ZADZWONIŁ DO MNIE Z INFORMACJĄ ZE JEST DO WYMIANY MŁYNEK .ZGODZIŁAM SIĘ NA WYMIANĘ I PO NASTĘPNYCH 2 TYGODNIACH POJECHAŁAM PO ODBIÓR I PRZY ODBIORZE OKAZAŁO SIĘ ZE TO NIE MÓJ EKSPRES .UPEWNIŁO MNIE W TYM PARĘ ELEMENTÓW KTÓRYCH NIE BYŁO PRZY MOIM EKSPRESIE I OCZYWIŚCIE JEGO ZNISZCZONY STAN .NAJBARDZIEJ PERFIDNĄ RZECZĄ BYŁO TO ZE NAKLEJKA Z NUMERAMI SERYJNYMI ZOSTAŁA PRZYKLEJONA NA NIE MÓJ EKSPRES WRAZ Z NUMEREM ZAMÓWIENIA STAN TEJŻE NAKLEJKI NIE WZBUDZAŁ WĄTPLIWOŚCI ZE ZOSTAŁA ZAMIENIONA .POMIMO MOICH UZASADNIONYCH UWAG SERWIS NIE PRZYZNAŁ SIĘ DO WINY I NIE POZOSTAJE MI NIC INNEGO JAK WYSTĄPIĆ NA DROGĘ SĄDOWĄ.