Widok

Ciuszki dla niemowląt z Auchan

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Kuszą mnie ceny bodziaków i innych maleńkich ciuszków z Auchan, ale słyszałam że te ciuszki są do niczego, bo po paru tygodniach mają wyciągnięte lamówki przy szyjce albo rękawkach.

Dopiero za parę miesięcy będę mamą, nie znam się jeszcze na kupowaniu takich rzeczy, dlatego pytam:

czy warto kupować droższe ciuszki dla dziecka, które i tak po paru tygodniach z nich wyrośnie i będą one do wyrzucenia?
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
warto kupic firmowe ubranka uzywane bo one są w dobrej cenie i b.dobrej jakości :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak właśnie:-)

a ciuszków z Auchan nie znam, ale z Tesco polecam,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mam kilka bodziaków z Auchan i powiem tak, jakosc wiadomo nie jest super, ale biorac pod uwage ze sa za 5-10zł to w tej cenie to rewelacja

tak jak dziewczyny pisza kup uzywane ciuszki lepszych firm
i kup tez kilka bodziaków auchanowskich beda na "po domu"
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
body, bluzeczki auchanowskie kupuję na "po domu", raczej marna jakość ale za tą cenę są akurat do zdzierania, plamienia, oblewania, smarowania i obsikania ;) na "ulicę" raczej się nie nadają, chociaż mam teraz dwa bodziaki dla młodego i muszę przyznać, że kompletnie nic się z nimi nie stało - nadal są ładne
Emilia 14.11.2009
Szymon 05.01.2011


DZIĘKI SZATAŃSKIEJ PYSZE JEDNYCH NIE SŁUCHAM, DRUGICH NIE SŁYSZĘ
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0